در صورت وجود مشکل در صفحه یا لینک های دانلود میتوانید از این بخش گزارش دهید.
مطالب جذاب سینما رو تو اینستاگرامِ ما ببین!
اینجا کلیک کن!واسه دونستن جدیدترین آدرس سایت و محتواهای جذاب دیگه، عضو شو!
اینجا کلیک کن!اطلاعات بیشتر
لیست بازیگران
ارسال دیدگاه
دیدگاهها
کلیشه و استریو تایپ و ادایی ترین فیلمی که تاحالا دیدم
بدترین بود واقعا ناامیدم کرد. اون همه صحنه که واجب نبو. هیچ جاش اصلا شبیه کتاب نبود به جز اسم کارکترا. واقعا نسخه ۲۰۰۸ عالی بود. این واقعا یه disappointment بود
فوق العاده بینظیر بود🥺خیلی دوسش داشتم
خیلییی دوستش داشتم،چقدر گریه داشت آخرش..😭
بهترین نسخه ای بود که ازش ساختن❤️
تا الان ۴ بار تماشا کردم و چند بار دیگه هم میبینمش. سرگرم کننده با بازیها و موسیقی عالی. پر از سکانسهای فکر شده و نکته ست. جیکوب الوردی لاو یو ❤️
منم عاااشق جیکوبم🥹 خیلی خوبه
منم همینطور. از همه نظر بینظیره❤️
از بهترین درامهای عاشقانه ای که تو زندگیم دیدم. هم خندیدم هم گریه کردم. اصل قصه تغییری نکرده بود و پایانش مثل کتاب بود. تغییراتش بیشتر در جزئیاتش بود. البته هیتکلیف در فیلم دوست داشتنی تر از کتابه.
بنظرم اونایی که خیلی حساسه روحیشون نباید ببینن من خیلی اذیت شدم و بنظرم پایان یه فیلم نباید انقدر غمگین باشه
مثل کتاب تموم شد. من از شدت گریه نابود شدم
به نظر من وقتتون رو برای این فیلم نذارید شبیه فیلم ترکیه ای هست وجود مارگورابی انتظار رو از فیلم بالا میبره
خداییش چرت محض بود نبینین شاید رمانش خوب بوده باشه فیلمش با عقل جور در نمیومد
بچه ها چندتا فیلم معرفی میکنین که با پایانش خون گریه کنم
friends چند ساعت پیش تموم شد و باهاش عر زدم
نه اونو که دیدم و منم واقعا باهاش عر زدم خیلی غمگین بود پایانششش
خیلی فیلم قشنگی بود شباهت خیلی زیادی به کتابش داشت در کل بهتره اول کتاب رو بخونید و بعد فیلم رو ببینید چون خیلی بهتر متوجه میشید غم انگیز بود و عالی 🥲
🌹
رمان کجا و فیلم کجا. فیلم جالب ساخته نشده بود انگار رمان رو گذاشتن روی دور تند. طراحی ها جذاب بود و به نظرم تو این سبک خیلی فیلمای بهتری بر پایه رمان ها ساخته شده.
من کتابش رو هم خوندم. کتاب خسته کننده ایه و تمرکزش روی اختلاف نژاد و طبقه ست. اما فیلمش فانتزی و عاشقانه ست که شخصا فیلمش رو خیلی بیشتر پسندیدم و چند بار تماشا کردم
یکی از قشنگ ترین فیلمایی بود که دیدم اشکمو دراورد
خيلي غصه خوردم خيلي قشنگ بود🥺🥺 نلي حروم زاده😒
وووووووووای بهترین بود غمگینترین پایان
چقد همه چی سریع پیش می رفت ...عشقشون غمگین بود ..
برای کسایی مثل من که کتاب رو نخوندن قشنگ بود ببینید حتما اگر از این سبک خوشتون میاد
وای یه فیلم چقدر میتونه چرت باشه مزخرفه
زیرنویس کره ای خواندن زیرنویس فارسی را مشکل می کند بطوریکه دیدن صفحات را از دست می دهم...ترجیح می دهم فیلم را نبینم
یه اقتباس سینمایی ضعیف 😐
قشنگ بود 💐
ادمین برای این ماه همین فقط ترجمعه کردید یا بازم هست ؟
فقط پخش آنلاین زیرنویس کره ایی داره اگر دانلود کنیم مشکلی نداره؟
فیلم خوب بود ولی کتابش خیلی قشنگتر بود و فیلمنامه خیلی خلاصه بود و متفاوت از کتاب بود
خوشم نیومد ،خیلی لاشی بازی توش زیاد بود
مدیر جان من اولین بارمه از این برنامه استفاده میکنم ایا فیلم ها و سریال ها بدون سانسور هستن یا سانسور شده؟
درود دوست عزیز... تمامی فیلم و سریال ها بدون سانسور و حذفیات هستن
به عنوان یه فیلم که مثلا از روی رمان ساخته شده اصلا اصلا اصلاااااا شبیه خود رمان نیست متاسفانه.
عالی بود
خیلی غمانگیز بود😭😭😭نمیتونم جلوی گریمو بگیرم😭😭
نلی حرومزاده
ارام فقط یه فیلمه🤣🤣 واکنش نلی بازیگر آخه من چیکارم ؟؟🤣🤣
زیرنویس چینی که رو فیلم بود واقعا رو مخ بود زیرنویس فارسی کادر دارشم کردم بازم مشخص و ازاردهنده بود ولی ب هرحال قشنگ ترین فیلم عاشقانه و غمگینی بود که بعد مدت ها ساخته شد با انتخاب درست بازیگرها ، بنظرم هرکی ندیده صبر کنه این مشکل( بامابین) حل کنن بعد ببینید
لطفا کیفیت ۴۸۰ هم بذارید
خیلی قشنگ بود یه فیلم صد در صد درام😭
خیلی خوووب بود دوسش داشتم ، دارک و عاشقانه
فوق العاده بود😭❤️
خوب بود.کمی فضای فانتزی داشت که برای یه بازسازی یه اثر کلاسیک زیادی بود البته.بخاطر کتاب فوق العادش سطح توقعم بالا بود که براورده نشد.
عالی مارگو رابی زیباس
زیرنویس مشکل داره
چه مشکلی؟
راست میگن همراهش زیرنویس چینی میاد
درود، نوشتیم هاردساب داره و کیفیت اصلی هم نیست، کیفیت اصلی بدون هاردساب منتشر بشه جایگزین میشه
بسیار مزخرف
خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم حتما ببینید 👌
سلام. یعنی هیچ جوره نمیشد برای پخش آنلاین اون زیرنویس کرهای نباشه؟ سردرد گرفتم واقعا
تهش چقد بد شد
بینظیر بود
سلام ممنون بامابین بلخره گذاشتین🥹❤
لطفا لینک ۴۸۰ هم قرار بدید🙏😍⚘
بالاخره اومد 😍
لیست های کاربران
آثار پیشنهادی
برای کسانی که نسخه های دیگه رو دیدن این نسخه اش زیاد جالب نبود