ورود

بامابین تماشای آنلاین دسته‌بندی‌ها ژانرها کشورها زبان‌ها اپلیکیشن ها
دانلود سریال From

دانلود سریال From

از سوی
52 دقیقه
دوبله فارسی
زیرنویس
شبکه پخش: MGM+
کشور: آمریکا
زبان: انگلیسی سال تولید: 2022
خلاصه داستان: رمز و راز شهری در قلب ایالات متحده‌ی آمریکا که هر کسی وارد آن می شود زندانی می کند را کشف کنید. از آنجایی که ساکنان در تلاش برای حفظ حس عادی بودن و جستجوی راهی برای خروج هستند، باید از تهدیدات جنگل اطراف نیز جان سالم به در ببرند ولی...
قسمت 10 (آخر) از فصل چهارم با زیرنویس چسبیده اختصاصی اضافه شد
قسمت 7 و 8 از فصل چهارم با دوبله فارسی اضافه شد.
برای فصل پنجم تمدید شد
امتیاز بدهید (93%)
56 -
وضعیت تماشا
می‌خوام ببینم
انتخاب فصل
همه

فصل 1

دوبله فارسی


نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 451.54 MB انکودر: Pahe تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

زیرنویس چسبیده


نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 756.76 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 370.17 MB انکودر: Pahe تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 480p حجم: 185.48 MB انکودر: Pahe تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

فصل 2

دوبله فارسی


نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 800.83 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 476.13 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

زیرنویس چسبیده


نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 716.78 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p x265 10bit حجم: 594.62 MB انکودر: PSA تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 392.08 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p x265 10bit حجم: 252.06 MB انکودر: PSA تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 480p حجم: 165.32 MB انکودر: RMTeam تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

فصل 3

دوبله فارسی


نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 899.79 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 567.84 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

زیرنویس چسبیده


نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 803.91 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p x265 10bit حجم: 693.48 MB انکودر: PSA تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 471.95 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p x265 10bit حجم: 300.61 MB انکودر: PSA تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 480p حجم: 200.33 MB انکودر: RMTeam تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

فصل 4

دوبله فارسی


نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 929.69 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 8 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 569.06 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 8 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: دوبله فارسی کیفیت: WEB-DL 480p حجم: 293.17 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 8 نوع زیرنویس: سافت ساب

زیرنویس چسبیده


نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p حجم: 855.67 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 1080p x265 10bit حجم: 714.89 MB انکودر: PSA تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p حجم: 504.97 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 720p x265 10bit حجم: 314.61 MB انکودر: PSA تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب
نسخه: اصلی کیفیت: WEB-DL 480p حجم: 237.47 MB انکودر: BMB تعداد قسمت: 10 نوع زیرنویس: سافت ساب

در صورت وجود مشکل در صفحه یا لینک های دانلود میتوانید از این بخش گزارش دهید.

مطالب جذاب سینما رو تو اینستاگرامِ ما ببین!

اینجا کلیک کن!

واسه دونستن جدیدترین آدرس سایت و محتواهای جذاب دیگه، عضو شو!

اینجا کلیک کن!

اطلاعات بیشتر

دانلود سریال From با زیرنویس فارسی چسبیده

سریال From (از سوی) اثری در ژانر ترسناک, درام, رازآلود, علمی تخیلی, هیجان انگیز و محصول کشور آمریکا است. این سریال با میانگین زمان هر قسمت 52 دقیقه‌ با کارگردانی Alexandra La Roche و Brad Turner و Jack Bender و Jeff Renfroe و Jennifer Liao و بازی ستارگانی چون Catalina Sandino Moreno, David Alpay, Eion Bailey, Harold Perrineau در سال 2022 از شبکه MGM+ منتشر شده و در وبگاه IMDb دارای امتیاز 7.7 است.

سریال از سوی 2022 را می‌توانید بدون سانسور و با زیرنویس فارسی چسبیده از سایت بامابین دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

دانلود سریال From بدون سانسور

ژانر: ترسناکدرامعلمی-تخیلیمعماییهیجان‌انگیز

کشور سازنده: آمریکا

زبان: انگلیسی

وضعیت پخش: تمدید شده

ارسال دیدگاه

آیا نظر حاوی اسپویل می‌باشد؟

دیدگاه‌ها

profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/04/07

تا کی باید صبر کنیم برای فصل بعدی😭 حساس ترین جای ممکن این فصل تموم شددددد

0 -
profile
oryx (کاربر ویژه) 1405/04/07

بالاخره قسمت 10 فصل چهار خوب بود ولی بازم پایان باز بود گذاشتن برای یک سال دیگه که اونموقع ام 9 قسمت اشغال بدن قسمت اخرو خوب بسازن😂

0 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/04/07

چرا قسمت آخر انقدر خفن بود ... کاش همینارو کل فصل چهار نشون میداد ...الان باید صبر کنیم برای فصل پنج.....فقط یه سوال تکه آخر یعنی مرد کت شلوار زرد و پسرک سفید پوش باهم همکارن؟ یا همدیگه رو میشناسن و پسرک میخواد کمک مردم کنه؟

0 -
profile
natars (کاربر ویژه) 1405/04/07

یعنی چه واقعا شورسو در اوردن یعنی چه که فصل پنج هم داره داخل خود پیچ mgm زده بود فاینال سیزن دیگه داره بی معنی میشه این سریال

2 -
profile
Alirezaganji (کاربر ویژه) 1405/04/07

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
iGriS (کاربر ویژه) 1405/04/07

جید توی هر کدوم از تناسخاش به دست مردم کشته شد پس اون زیر نمیمیره

0 -
profile
Alirezaganji (کاربر ویژه) 1405/04/07

و احتمالا طلسم ها هم دیگه کار نکنن و کشتار شروع بشه

0 -
profile
Alirezaganji (کاربر ویژه) 1405/04/07

اون درخته هم درست بالای سر قبر بچه هاست و درش بیارن نور میوفته رو قبر بچه ها و اون موجودات هم از نور بدشون میاد نمیتونن بیان جلو

1 -
profile
Alirezaganji (کاربر ویژه) 1405/04/07

احتمالا این درختی که بوید و دوستان میخوان ببرنش. همون درختی هست که وسط جاده افتاده و همه رو منحرف میکنه به سمت دهکده. ریشه های آن فقط در خاک نیست در ترس ها و خاطرات تمامی ساکنان دهکده تنیده شده.

0 -
profile
Bambiaccount (کاربر ویژه) 1405/04/01

مثل همیشه ده دقیقه آخرش خوب بود

1 -
profile
Rezajan (کاربر ویژه) 1405/04/01

چتونه خب این همه سریال بالای ده تا فصل ازش ساختن با پایان خوب یعنی چی که کشش دادن با 4تا فصل؟؟ :|

4 -
profile
Kazem007 (کاربر ویژه) 1405/04/01

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
Madd 1405/04/01

وقتی یه سریال ساختی بلد نیستی چجوری تمومش کنی

2 -
profile
Redbyhana (کاربر ویژه) 1405/03/31

ببخشید ولی خاک تو سر الجین

1 -
profile
mahsanaj1 (کاربر ویژه) 1405/03/31

قسمت نه رو نبین تا قسمت بعدی بیاد بد جایی تموم میشه تو خماری میمونی از من گفتن بود

0 -
profile
pooriam451 1405/03/31

تازه قشنگ شد 😍😍😍😍😍😍

1 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/31

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

1 -
profile
Fafa4806 1405/04/05

🤣🤣🤣🤣

0 -
profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/03/31

بلاخره داستان جذاب شد😂

1 -
profile
chihiroooo 1405/03/31

کی میذارید قسمت جدیدو؟

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/31

والا گذاشتیم

0 -
profile
orazm (کاربر ویژه) 1405/03/31

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
Nothing 1405/03/30

یکی کارگردانو نجات بده میگن تو شهر گیر افتاده

0 -
profile
Hassank329 (کاربر ویژه) 1405/03/29

کاش حداقل هیولا ها نصفه شبی میومدن بیرون حداقل یه خورده هیجان اضافه بشه

0 -
profile
Harry Potter (کاربر ویژه) 1405/03/28

سازنده فیلم یه گوهی خورد میخواست داستان آروم پیش بره بهتر بشه الان خودش هم نمیتونه جمع کن د آخه مشتی این ۱۰ تا فصل طول میکشه

1 -
profile
prance_of_pirsia (کاربر ویژه) 1405/03/27

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/27

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
Farimahne (کاربر ویژه) 1405/03/25

یعنی چرتتتت خالص فصل سوم آب دوغ خیارههههع

3 -
profile
SamM (کاربر ویژه) 1405/03/25

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
Nothing 1405/03/28

کامنت نخون وقتی هم پای بقیه نیستی، چه لزومی داره. فیلم و سریالی که انقد کامنت داره قطعا خوبه، بقیه اطلاعات هم بالا نوشته شده. این نظریه دارن دوستان

0 -
profile
iGriS (کاربر ویژه) 1405/04/07

داداش تو کامنتا دنبال چی میگیردی. صد درصد همش اسپویله خب

0 -
profile
amir.90n (کاربر ویژه) 1405/03/24

سلام دوستان من خیلی خوب متوجه نشدم منطور مرد زرد پوش چی بود؟

0 -
profile
spiderwman (کاربر ویژه) 1405/03/25

منظورش این بود تو که نمیدونی نجات دادن اون بچه شمارو میبره خونه یا باعث میشه کابوس وحشتناکی رو بیدار کنید .مثل همون عروسکا که از آب کشیدن بیرون بعد شبش از آب اومدن بیرون و اره کلا میخواست بگه نمیدونی چه اتفاقی قراره بیوفته

0 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/24

به نظرم قشنگترین سکانس این قسمت جایی بود که تابیتا به ویکتور گفت شاید من فقط برای پیدا کردن بچه ها نیومده باشم شاید اومدم تو رو هم برگردونم خونه😭 ویکتور بیگناه ترین و مهربون ترین و تنها ترین شخصیت سریال هست امیدوارم بتونه برگرده خونه اما مطمئنم نویسنده یه مرگ غمگین براش نوشته💔 فقط کسی می‌دونه توهم هنری ازش میخواد چه کاری انجام بده؟

0 -
profile
Mhd8 1405/03/25

فک میکنم مثه ابی زن بوید میخواد کاری کنه مردم رو بکشه

0 -
profile
Aradbasher (کاربر ویژه) 1405/03/30

یادم نمیاد جایی نشون داده باشن که همه زمان ویکتور چجوری میمیرن...تو این فصلم که نشون میده مرد زردپوش داره میخورتشون،هم مامان ویکتورو هم چندتا آدم رندوم رو...بنظر من خط پایان هر سری داستان که مثلا 30 یا 40 ساله با رد دادن یه شخصیت تموم میشه که میزنه همه رو میکشه...سری قبلی ناشناس بود..اینسری هنری

0 -
profile
Aradbasher (کاربر ویژه) 1405/03/30

یادم نمیاد جایی نشون داده باشن که همه زمان ویکتور چجوری میمیرن...تو این فصلم که نشون میده مرد زردپوش داره میخورتشون،هم مامان ویکتورو هم چندتا آدم رندوم رو...بنظر من خط پایان هر سری داستان که مثلا 30 یا 40 ساله با رد دادن یه شخصیت تموم میشه که میزنه همه رو میکشه...سری قبلی ناشناس بود..اینسری هنری

0 -
profile
MISAGH_dr (کاربر ویژه) 1405/03/24

تو این فصل همش تصورات دارن خیلی زیاد شده، هیجانو آوردن پایین ، ولی بوید و ویکتور واقعاً تو نقشن ،یچیز دیگ میزنه تو ذوق آدم اینکه بحث میکنن سریع قهر میکن بعد یکی میره باهاش تنها حرف بزنه ، هی این داستان تکرار میشه

0 -
profile
Mahgolrezaee (کاربر ویژه) 1405/03/24

خب شمایی که غر میزنی میگی معما پشت معما برو بشین کارگاه پوآرو نگا کن همون قسمت برات قاتلو پیدا میکنه! سبک سریال همینه دیگه،درسته روندش یکم کنده ولی کلیات داستان جذاب و جدیده خیلی از پازلاش هم کم کم مشخصه داره کنار هم چیده میشه

8 -
profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/03/24

تنها تیکه جذاب این قسمت، همونجایی بود که تبیتا و مرد زرد موش همدیگرو دیدن.. بقیش چرت و بی معنی بود...

1 -
profile
Niya8778 1405/03/24

بنظرم کت زرده الکی تابیتا رو تهدید کرد که این کارو انجام ندن معلومه مثل سگ ترسیده از اینکه اینا بتونن استخونارو نجات بدن بنظرم تابیتا نباید تحت تاثیرش قرار بگیره فقط اینو نفهمیدم چرا گفت تو دوست نداشته من بودی؟

0 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/24

فکر کنم یه بار بود ویکتور درباره مرد کت شلوار زرد گفت که با ماشین اومد پیشمون و مرد خوبی بود (که داشت برای اینا هم نقش بازی می‌کرده) من فکر کنم اون موقع رو میگه شاید با میراندا و جید قبلی الکی دوست شده بوده... بعد خودش میراندا رو خورد😑

0 -
profile
Aradbasher (کاربر ویژه) 1405/03/30

من حس میکنم داستان مرد زرد پوش از آدمای تونلی جداست...یا اینکه زردپوشه کسی که طلسمو براشون خونده و نامیراشون کرده...و با پیدا کردن استخونا شر مرد زرد پوش فکر نکنم کم بشه از سر اینا...

0 -
profile
79_HAFEZ (کاربر ویژه) 1405/03/24

چرا تابیتا رو نکشت کت زرده؟ کسی تحلیلی داره!

0 -
profile
MISAGH_dr (کاربر ویژه) 1405/03/24

برای اینکه بازی خوشبگذره بهش

0 -
profile
Aradbasher (کاربر ویژه) 1405/03/30

بنظرم جید و تابیتا و پسر تابیتا در ادوار مختلف شخصیت هایی هستن که باید تا ته تموم شدن هر دوره زمانی این لوپ باشن...نمیدونم برای اینه بیشتر از همه زجر بکشن یا مرگ همرو ببینن یا چی...جید ها همیشه به دست مردم میمرن احتمالا بعد اینکه مردم رو بکشتن میدن...یا امثال هنری توهم میزنن و میکشنشون...تبتاها در راه کمک به بچه ها و پسرشون همیشه تنها میمونه

0 -
profile
saleh_2da (کاربر ویژه) 1405/03/24

قسمت جدید کیفیت 480 زیرنویس نداشت

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/24

درود بر شما ممنون از اطلاع رسانیتون، تصحیح شد

0 -
profile
amirali3537 (کاربر ویژه) 1405/03/24

این جایی که سریال قرار داره فععک نکنم با دو سه قسمت دیگه تموم شه برای جواب دادن به این همه سوال یه فصل دیگه میخواد سریال

0 -
profile
Eloise (کاربر ویژه) 1405/03/24

تمدید شده برای فصل پنج

0 -
profile
amirali3537 (کاربر ویژه) 1405/03/24

این پس یعنی نمیتونیم امید داشته باشیم حداقل یه ذره جلو بره سریال همین آش همین کاسه

0 -
profile
Royaab76 1405/03/24

رفت تا 2سال دیگه باید بمونیم تو خماری

0 -
profile
Eloise (کاربر ویژه) 1405/03/25

اره باز باید تا دو سال دیگه بمونیم تو خماری

0 -
profile
Royaab76 1405/03/24

قسمت جدیدشو کی میذارید

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/24

در دست ترجمه‌س، به زودی اضافه می‌شه

0 -
profile
Mama532 1405/03/23

این قسمت به نظرم کلا این نظریه که میگه اینا تو کما هستنو رد میکنه بابای ویکتور هی داره رویا هایی میبینه از اینکه زندس و تو بیمارستانه ولی خب داستان اینه که اون مرد زرد پوش اینو میخاد و اگه واقعیت بود اینجوری نمیشد

0 -
profile
DelQors (کاربر ویژه) 1405/03/20

هر قسمت فقط ۱۰ دقیقه آخرش

0 -
profile
پروا (کاربر ویژه) 1405/03/20

یعنی فصل اول ودوم با ذوق کامل نگاه کردم.فصل سوم افت کرد فصل چهارم اصلا گند خورد توش فقط میزنم جلو.حیف این سریال جذاب که الکی با طولانی کردن گند زدن رفت🤦🏼‍♀️

9 -
profile
79_HAFEZ (کاربر ویژه) 1405/03/22

با احترام کامل برو پلنگ صورتی ببین این فیلم برای سن و شعور شما توصیه نمیشود.

6 -
profile
Hassank329 (کاربر ویژه) 1405/03/18

بازم یه قسمت تخمی دیگه ، دوستانی که از mx player استفاده می‌کنن پایین سمت راست نگه دارن با سرعت ۲ برابر از این سرطان رد میشید

4 -
profile
ershad_1970 1405/03/18

تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ نوشتم ولی توجه لازم بهش نشد . یکبار دیگه بخوانید ، باشد که ایمان بیاورید .

0 -
profile
79_HAFEZ (کاربر ویژه) 1405/03/18

تصاویری که پدر ویکتور میبینه بخاطر همون خونیه که زرد پوش از خودش ریخت تو نوشیدنیشو اونم خوردش

0 -
profile
Sallytwe (کاربر ویژه) 1405/03/18

اسرائیل حمله کرد و بوید هنوز نرفته تو تونل داداش برووو دیگههه سه هفته‌س منتظریم ولی جدی کنی اگه چیزیش میشد واقعا عر میزدم بدبخت مامان باباش با چه زجری کشته شدن، این بچه گناه دارههه این سوفیا هم آدم دوس داره مث سگ بزنتش اه. داره همه رو به جون هم میندازه، انتظار داشت با زنده کردن اون یارو چن نفر توی کلونی‌هوس کشته بشن ولی الجین سریع اومد تو بازی مرد زردپوش بیشتر داره بازی روانی ایجاد میکنه، براش اهمیتی نداشت کسی بمیره یا نه فقط میخواست کاری کنه مردم رو به جون بوید و دانا و جید و تبتا بندازه. کاری هم که با زن بوید کرد رو داره با بابای ویکتور میکنه.

0 -
profile
Nothing 1405/03/17

boid: hey hey heyyyy heyday wowwwww wow woo noooo noonoo Every body come done sara stop heyyyyyyyyyyyyyyy66 hooooowwww

0 -
profile
Sani349700 (کاربر ویژه) 1405/03/17

کت زرده همون شیطانی که طلسم زدن احضارش کردن تا جاودانگی بده بهشون واین کد رو سریال به ما میده که تا آگاه وبیدار نشیم تناسخ ادامه داره البته اکثرا به این موضوع آگاه بودیم 👍

3 -
profile
oryx (کاربر ویژه) 1405/03/17

بالاخره یه قسمت خوب قسمت ۷

1 -
profile
Niya8778 1405/03/17

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

3 -
profile
foruzan.naghdi (کاربر ویژه) 1405/03/24

یه جنین رو توی تخم مرغ کشت، در واقع قربانی داد

0 -
profile
Mohadeseh.mo (کاربر ویژه) 1405/03/17

تازه از قسمت ۷ به بعد داستان داره جالب میشه

1 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/17

خاک برسرشون پنجاه دقیقه چرت و پرت به جز دقیقه آخر...قلبم اومد تو دهنم برای کنی 😮‍💨 بابای ویکتور بدبخت هم صد در صد خودش رو به کشتن میده فکر می‌کنه همش رویا هست😭 یه سوال مرد کت شلوار زرد چرا اون آدمه رو زنده کرد اومد خانه اجتماعات بعد زود کشتنش...اصلا چرا زندش کرد کار خاصی هم نکرد که ... حالا نگرانیم تا هفته بعد اینه که کنی سقف اتوبوس رو بست که اینا میان یا نه🫠

1 -
profile
Parham712 1405/03/17

واقعا دیگه داره داستان کش پیدا میکنه آخه سوال پشت سوال ایجاد کردن که چی بشه خدا کنه مصل got و ... آخرش ضعیف نباشه و بی پاسخ

2 -
profile
Zyhan (کاربر ویژه) 1405/03/17

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

3 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/17

اینکه فک کنم توهمی هست که مرد کت شلوار زرد با ریختن خونش تو نوشیدنیش بهش داده

0 -
profile
mohammad1385m 1405/03/17

این قسمتم باز معما طرح کردن هیچی به هیچی😂😂

1 -
profile
Dorsakhd (کاربر ویژه) 1405/03/17

پشمام چه هیچانی داشت قسمت هفت

2 -
profile
Royaab76 1405/03/17

ولی تنها سریالیه ک تیتراژشو رد نمیکنم خیلی خوبه

2 -
profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/03/17

حس میکنم سرکاریم :/ حداقل تا الان باید یه معما رو حل میکردن.. نه اینکه هی معما پشت معما اضافه کنن🤦🏻‍♀️

0 -
profile
Princebumbum96 (کاربر ویژه) 1405/03/16

به جهنم که دانا داشت می مرد داستان پیش ببرید ریدم توش

1 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/17

دقیقا مثلا باید ناراحت می‌شدیم برای دانا؟ جیم بدبخت مرد هیچ کس به یه روش نبود دیگه دانا جای خود داره

1 -
profile
Hassank329 (کاربر ویژه) 1405/03/16

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

1 -
profile
Sani349700 (کاربر ویژه) 1405/03/13

عجیبه یه نفر نگفت فیلم خوبی هست یانه تا خود آدمین فیلمو اسپول کرده شاید تعداد نظرات نشون دهنده ی جالبی سریال باشه ولی چرا تعریف کردید فیلمو ؟😡

2 -
profile
Parham712 1405/03/13

منظورت سریال هست دیگه؟!؟

1 -
profile
[email protected] (کاربر ویژه) 1405/03/15

خیلی فیلم خوبیه حتما ببینش

0 -
profile
Nothing 1405/03/12

یه تئوری جدید: ببینید کلاغا تو ۳ تایم اومدن و هشدار دادن ۱. زمانی که اون پیرزن داشت فال تاروت میگرفت برا فاطما ۲. داشتن اون مرده رو دفن میکردن، که رندال هم سرش پایین بود(یعنی میدونست، و چیز عجیبی براش نبود) ۳. ویکتور به لباس اون مرد زرد پوش تو جنگل برخورد کرد. اولا کلاغا به نظرم روح افراد مرده تو اون شهر هستن و اومدن به وجود مرد زرد پوش هشدار دادن پیرزه زن، اون دختره، زمانی که داشتن دفن میکردن اون مرد رو و لباس مرد زرد پوش. رندال رو خیلی بهش شک دارم تئوری ندارم راجبش ولی جلو تر اگه بود میگم ولی چند صحنه مشکوک داشت همه داشتن کلاغا رو نگاه میکردن حتی اون دخترهه (زرد پوش)هم شوکه شده بود ولی رندال چیز عجیبی نبود براش ایا یه مرحله از مرد زرد پوش بالا تره؟!!! آی دونت نووو هیولایی که فاطما داره درست میکنه، مث عروسکا زنده میشن و حس میکنم واقعا کمک کنندس چون فیلم خیلی بر پایه برگشت عواطف ساخته شده.

0 -
profile
Shhyns (کاربر ویژه) 1405/03/11

اصلا نمیتونم بفهمم چطور میخوان این همه سوالی که هر دفعه تو ذهن مخاطب ایجاد میکنن رو جواب بدن؟ قسمت جالبی نبود. تقریبا هر قسمت موضوعی حل نمیشه فقط به سوالات آدم اضافه میشه و مشتاق تر میشی برای قسمت بعد بلکه جوابا رو پیدا کنی. امیدوارم مثل سریال lost بیننده رو با کلی سوال تنها نذارن!!!! عروسک ها ترس یکی دیگه بودن، چرا به بقیه حمله کردن؟

0 -
profile
sepide_hmie (کاربر ویژه) 1405/03/10

دوستان من این تیکه سریال رو متوجه نشدم چرا مردم شهر نسخه تناسخ‌های قدیم جید رو کشتن ؟

0 -
profile
Roza68 1405/03/11

تاهرسری به یک صورتی بمیره و دوباره زنده شه به شکل دیگه ببادتواون شهر تاابنکه خود اصلیشو پیداکنه بنظرم

2 -
profile
bostani 1405/03/11

کت زرده گفت که این بخششو خیلی دوست داره که مردم میفتن به جون هم فکر کنم به همین خاطره . اون اومده مردم شهرو نسبت به هم بدبین کنه تا همو بکشن

0 -
profile
zari213 (کاربر ویژه) 1405/03/12

جید و تابیتا میتونن راه خروج رو پیدا کنن برای همین بچه ها هربار ازشون کمک میخوان اونا هم با تناسخ به شهر برمی‌گردن ولی هربار اون یارو کت زرده وقتی نزدیک به نجات میشن فاتحه همشون رو میخونه که مردم توی شهر اسیر بمونن

0 -
profile
Ribvar_ri1 (کاربر ویژه) 1405/03/12

چون وقتی واقعیت رو میفهمن شروع میکنن به ترسیدن ازش

0 -
profile
N6_morfin 1405/03/13

تو فیلم پسره گفت که بعد اینکه مردم میفهمن جید چه کاری کرده از عصبانیت اونو میکشن .احتمالا در آینده قراره ی قلطی بکنه 😂.من میگم جید و تابیتا تو به وجود آمدن اون شهر طلسم شده نقش داشتن چون تابیتا اخر فصل قبل گفت یکی از اون بچه ها.که آنکویی میگفتن بچه من و‌ جید بود .

0 -
profile
HZAli (کاربر ویژه) 1405/03/17

چون جيد خودش میگه نسخه های قبلی من هم مثل من سعی میکردن تا راهی پیدا کنن اما وقتی به نتیجه نمی‌رسیدن و افراد بیشتری میمردن نسخه های قبلی جید رو هم خود آدما میکشتن چون نسخه های قبلی جید هم دنبال راه خروج میگشتن (یه فکت کلی هستش وقتی یه نفر برای مردم مضر باشه خود مردم خودجوش از سر راه برش میدارن)

1 -
profile
Sallytwe (کاربر ویژه) 1405/03/10

این قسمت فقط داشت اشک مارو سر دانا در می‌آورد سکانسایی که منتظرشون بودیم توی قسمت ۶ ببینیم رو پاس دادن روی قسمت ۷ اصن نفهمیدم این ۵۰ دقیقه چطوری تموم شد از بس محتوای خاصی نداشت احتمالا توی imdb هم نمره کمی میگیره. فقط تنها پوینتش این بود ک اون تئوری که دو هفته پیش مطرح کردم راجب اینکه ترساتون بعد از مرگ زنده میشن و برمیگردن توی این قسمت تایید شد یچیز دیگم عجیب بود، سوفیا توی سر سارا حرف می‌زد ک خواسته‌هاشو انجام بده ولی برای بابای ویکتور اومد خون ریخت توی نوشیدنی‌ش این عجیب بود، قسمتا بعدی ببینیم گندش چجوری در میاد قراره چیکار کنه اون سکانسی هم که ایتن و ویکتور داشتن باهم نقاشی می‌کشیدن خیلیییی حرفه‌ای طراحی شده بود قشنگ یکی بودن نقششون رو داشت بیان می‌کرد با نحوه تصویر برداریش اینکه در آینده ایتن هم مثل ویکتور صحنه‌هارو با نقاشی ثبت میکنه ولی در کل اپیزود پر باری نبود

1 -
profile
shervin.kt (کاربر ویژه) 1405/03/10

چقدر بی مزه بود این قسمتش بعد دو هفته اخه این چی بود !

0 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/10

دو هفته منتظر بودم که سکته قلبی دانا و آماده شدن مجسمه فاطیما رو ببینم🫠🤔

0 -
profile
Royaab76 1405/03/10

2هفته منتظر موندم ک یه قسمت لوسو ببینم فقط 2دقیقه ی آخرش جالب بود بقیشو فقط کش دادن

2 -
profile
lcy 1405/03/10

خب تئوری هایی که دوستان به اشتراک گذاشتن واقعا جالبه ولی منم یه تئوری دارم که دوست دارم به اشتراک بزارمش ما تو کل سریال جنازه های کسایی رو می‌دیدیم که حالا جیگر هاشون یا قسمت میان تنه شون خالی شده ولی تا جایی که یادم میاد هیچوقت ندیدم که هیولا ها اونارو بخورن اونا فقط کشتن ولی دیدیم که زرد پوش خورد تو یکی از قسمتها نشون داد این تئوری ای که من دارم اینه که تمام هیولاها برای زرد پوش کار میکنن یجورایی نوکرشن و اون چیزی که از کشتن انسان ها بدست میوردن رو میبردن برای زرد پوش منظورم اینه که یجورایی هیولاها انگار مجبورن که اینکارو بکنن بخاطر حالا شاید اون قرار جاودانه ای که بستن باشه

1 -
profile
امین (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/10

موافقم. انگار شرط جاودانه بودنشون همینه. بکشن تا زردپوش ازشون تغذیه کنه.

0 -
profile
Cgal 1405/03/10

میخوردن حالا زبون نخوردن مثل زرد پوش ولی برین فصل های قبلیو نگاه کنین مخصوصا قسمت بابای کن اگه اشتباه نکنم میبینین که میخوردن

0 -
profile
goden_view (کاربر ویژه) 1405/03/10

ایشالله امروز بیاد خیلی خوشحالم که این فیلم اینقدر اجتماع فعالی توی بامابین داره و کاربرا باهمدیگه راجبه تئوریا بحث میکنن

0 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/09

اگه خدا بخواد دیگه فردا پخش میشه😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😭😭😭😭😭😭

0 -
profile
YMelody 1405/03/04

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/03/05

این تئوری خیلی جالب بوددد🤌🏻

0 -
profile
ellarad (کاربر ویژه) 1405/03/04

انهههههههه 😻🙆

0 -
profile
Melinour 1405/03/03

دوستان اگه یه سریال شبیه این میشناسید لطفا بهم معرفی کنید ممنونم

0 -
profile
kiyan72119 1405/03/04

سریال Lost (گمشده). توسط تیم سازنده ای که فرام رو ساختند ، ساخته شده. البته نمیدونم دیدی یا نه.... سریال Manifest (لیست پرواز). البته این سریال با فرام فرق هایی داره ولی درکل تو یه سبک هستند. یعنی اگه فرام رو دوست داشتی اینم دوست خواهی داشت. اگه هیچ کدوم از اینارو ندیدی اول Lost رو ببین. چون کاملا شبیه فرام هستش. خاصیت سبک معمایی هم جوریه که کلیشه ای نیستن و همشون کنجکاوی مخاطب رو زیاد میکنه

0 -
profile
natars (کاربر ویژه) 1405/03/03

سلام بعضس از برو بچ خیلی تحلیل های باحالی از این سریال دارن. بنظر شما نمیشه از آهنگش هم یکمی تحلیل کرد چون متنش یجوریه

0 -
profile
Dorsakhd (کاربر ویژه) 1405/03/03

وای نمیتونم صبر کنم تا هفته بعد خیلی قسمت پنج هیجانی بود اه

0 -
profile
amir.90n (کاربر ویژه) 1405/03/03

چرا امروز قسمتش آپلود نشده؟

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/03

امروز پخش نمیشه دوست عزیز

0 -
profile
BADBOYMHH (کاربر ویژه) 1405/03/03

قسمت ششم امروز ۳ خرداد پخش نخواهد شد و این هفته فرام پخش نمیشه و هفته بعد قسمت ۶ منتشر میشه یعنی در تاریخ ۱۰ خرداد . به دلیل مراسم یادبود در امریکا ، امروز این سریال پخش نخواهد شد

0 -
profile
.s... (کاربر ویژه) 1405/03/03

میشه جواب بدین قسمت ۶ کی میذارین

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/03

امروز پخش نشده دوست عزیز، هفته آینده

0 -
profile
Shaqayeqvalipoor 1405/03/03

ایفوریام نمیاد پس؟

0 -
profile
امین (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/04

نه اون پخش میشه

0 -
profile
MeTiDi3roy (کاربر ویژه) 1405/03/03

قسمت جدید سریال "From" این هفته به دلیل تعطیلات "Memorial Day" امروز پخش نمیشه یکشنبه هفته بعدی یعنی 10 خرداد پخش میشه

0 -
profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/03/03

چه مسخره :/

0 -
profile
Niya8778 1405/03/03

امروز نمیاد نه؟

1 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/03/03

نه دوست عزیز، هفته آینده قسمت جدید میاد

0 -
profile
TheRahiX 1405/03/03

اینکه تغییراتی داره رخ میده که بقول ویکتور تاحالا رخ نداده مثل بارش برف و زود سبز شدن درختا و تغییر اون بچه لباس سفیده همشون از اتفاقات خوب میگن شاید توی این کالبد جدیدشون(تابی و جید)قراره نجات بدن شهرو یارو زرد پوشه رو احتمالا سارا متوجهش بشه شایدم سارا رو دوباره تبدیل کنه به همون سارای قبل ...

0 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/03/03

چقد طولش میدن خدایی😮‍💨 هر قسمت کلیییی سکانس بی معنی و کسل کننده داره که اصلا برای بیننده مهم نیست اینارو نشون میدن مثلا: جیغ زدن فاطیما برای آروم شدنش یا وقتی داشت اون چیز رو درست میکرد نزدیک چند بار بوید و کنی در میزدن میومدن داخل چرت و پرتی میگفتن میرفتن یا پیدا کردن کتاب قصه چقد طول کشید یا سکانسای بی معنی سارا با مرد کت شلوار زرد یا مبارزه الکی با عروسکا یا مست شدن بابای ویکتور از همش مزخرفتر سکانس ماشین دزدیدن اون زن پلیسه بود خدایا اصلا چه معنی داشت؟.....یعنی همش چیزشعر نشون می‌دن به جز داستان اصلی رو بگن😮‍💨

20 -
profile
Amer.86.rze (کاربر ویژه) 1405/03/03

دقیقا

2 -
profile
amir24210 (کاربر ویژه) 1405/03/03

خب می خوای یه دفعه ای کل صحنه های مهم رو نشون بدن؟ واقعا نمی دونم دنبال چجور سریالی هستید

3 -
profile
MISAGH_dr (کاربر ویژه) 1405/03/03

همین ک قطره قطره دارن بهمون سکانس معنا دار نشون میدن برای همینه ک جذابش کرده

0 -
profile
Moein8372 1405/03/03

کاری که من توی سکانسای حوصله سربر میکنم اینه که دستمو میذارم سمت راست صفحه و با سرعت ۲ برابر اونارو رد میکنم😂

0 -
profile
vahid.rajabi 1405/03/04

کلا این فصل همینه. سه فصل معما طرح کردن و حالا باید یجوری جمعش کنن.

0 -
profile
iGriS (کاربر ویژه) 1405/03/03

هشدار اسپویل خیلی واضح مشخص شده جید و تابیتا چندین بار اومدن و شکست خوردن خیلی عجیبه واقعا این یارو کت زرده رسما با خدا هیچ فرقی نمیکنه . هرکاری اراده کنه انجام میده . میشه گفت به راحتی حذف نمیشه یا سریال پایان وحشتانک با قتل عام زیاد داره یا یهو از خواب پا میشن و فراموشی میگیرن😂 هیچ ایده ای ندارم چطوری میخوان اینو یکشن. اینجور که بوش میاد یکی دو فصل دیگم طولش میدن یارو چندین ساله داره با انواع تئوری ها مردم شهر رو شکست میده خیلی مسخره میشه راحت مردم برنده بشن حتما یه اتفاق وحشتناک باید بیوفته حسم میگه تنها کسی که میتونه جلوی این کت زرده رو بگیره ویکتور هست هیچکس راجب ویکتور حرف نمیزنه ولی به نظر من مهم ترین نقش میتونه دست اون باشه

0 -
profile
Sallytwe (کاربر ویژه) 1405/03/03

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
Sallytwe (کاربر ویژه) 1405/03/03

بوید یبار از کنی میپرسه برو سرشماری بکن ببین چن نفر توی شهر داریم و کنی میگه ۴۷ نفر رادیوی ماشین آمبولانس هم یبار روی عدد ۴۷ ثابت میمونه. تئوری بعدی راجب مرگ جیمه ک این زیاد تئوری نیس بیشتر شبیه اطلاع دادنه. توی کار‌ت های تاروت یه کارتی هست به اسم hanged man یعنی مرد آویزون شده، اسمشو حتما سرچ کنین گوگل و عکسشو ببینین. دقیقا حالتی که جیم آویزون شده بود با حالت کارت یکیه حتی خم شدن پاش، معنای این کارت به معنی خرد و دانش و قربانی شدن بخاطر دانشه. یه تئوری دیگم دارم ک خیلی دوره ولی گوشه ذهنتون داشته باشید، خب میدونیم ک تبتا نسخه ی دیگه‌ی میرانداس و ایتن و جولی هم نسخه‌ی دیگه ی ویکتور و خواهر ویکتورن(اسم خواهر ویکتور رو یادم رفته شرمنده)، خب طبق این مسئله وقتی ویکتور و ایتن دوتاشون استوری تلرن(یعنی داستان گو هستن و باقی میمونن تا داستان رو برای نسل بعد بازگو کنن) میدونیم که جولی هم استوری والکره یعنی در داستان یا اصطلاحا همون در زمان سفر میکنه خب پس شاید خواهر ویکتور هم همین قابلیت رو داشته باشه و مثل جولی در زمان سفر کرده باشه و هنوز زنده باشه چون ویکتور گف هیچوقت جنازه خواهرشو پیدا نکرد و فقط یه تیکه‌هایی ازش پیدا کرد ک شاید اصن اون تیکه ها مال اون دختر نباشن. این تئوری فعلا پشتوانه‌ای نداره و دور از ذهنمه ولی بیانش جالب بود. تئوری بعدی راجب عروسکای داخل رودخونه‌س، من خودم هنوز منطقی برای این پیدا نکردم پس صرفا براتون بازگو میکنم تا نظر شما رو بدونم، خب ما دیدیم ک تبتا گف وقتی بچه بوده یه همچین عروسکی رو داشته. از اون طرف قسمت اول از فصل اول رو اگر بخاطر داشته باشید دختر بچه‌ای که روی تاب داشت بازی می‌کرد ک مامانش صداش زد گف بیا داخل داره شب میشه دقیقا یه عروسک مثل همون توی دستش بود(هیچی داخل فرام تصادفی نیس)، یادآوری کنم همون دختر بچه ی بدبخت رو میگم ک در رو برای پیرزن هیولا باز کرد و پیرزن بچه و مامانشو پاره پوره کرد و ما همون قسمت اول ک تازه با فرام آشنا شده بودیم جیشیدیم از ترس. خیلی اپیزود خفنی بود. و خب دلیلی که دارم میگم هنوز منطقی برای این پیدا نکردم اینه ک این دختر بچه نمیتونه تبتا باشه چون اولا توی بچگی کشته شد و دوما همون موقع ک داشت تاب بازی می‌کرد با عروسک، بوید با زنگوله‌ش از پشت سرش رد شد و گف برید خونه‌هاتون. پس زمان حال بوده. تئوری بعدی راجب حرف دوم تبتاس، ک گف وقتی می‌میریم ترسای ما زنده میشن و برمیگردن اینو راجب عروسکا داشت میگف ولی خب این اتفاق توی بقیه قسمتای فرام هم رخ داده و فقط راجب ترس هم نیس وقتی با ترس بمیری، ترسات زنده میشن ولی اگر با امید بمیری، امیدت زنده میشه و برمیگرده به شکلی که به مردم فرام کمک کنه، حالا شاید براتون سوال باشه این "امید" رو از کجا میگم. یادآوری : یه زمانی بود توی فرام ک همه محصولات کشاورزیشون گند کرده بود و خراب شده و داشتن از گشنگی تلف میشدن خانم چینیه که توی غذاخوری کار میکرد(مادر کنی)، مسئول تهیه غذای مردم شهر بود و چقدم خانم نازی بود و با اون وحشتناکش مطمعنم همه گریه کردیم، حالا این تئوری از این نشات میگیره که این زن بشدت شجاع بود و جلو چشمای بوید با شجاعت و امید کشته شد(اگر دیالوگاش یادتون باشه)، بعد از مرگ این خانم چینیه یهو کلی محصولات کشاورزی تروتمیز و سالم پیدا کردن مردم فرام اینجاس ک میگم این زن چون مسئول غذاها بوده وقتی کشته شد امیدش برگشت به این شهر. امیدوارم از این طوماری که براتون نوشتم لذت برده باشید، اینا صرفا برداشت من تا اینجای سریال بوده و خوشحال میشم نظرات شماعم ببینم.

0 -
profile
kiyan72119 1405/03/03

تو خیییلی تیزبینی خدایی. یه سوال. من اون پایین یه کامنت گذاشتم. گفتم وقتی پدر ویکتور در قسمت 5 مست میکنه بعد کِنی و ویکتور میبرنش تو اتاق ، اگه به پشت سر کنی نگاه کنی ، یه نقاشی میبینی که انگار شبیه یه روح توی شبه یا کسی که در شب لباس سفید پوشیده و خانم هم هست. ما میدونیم که ویکتور تفریحی نقاشی نمیکشه بلکه براساس چیزایی که میبینه نقاشی میکشه تا همیشه مدرکی برای به یاد آوردن داشته باشه و (به قول خودت) هیچ چیز هم توی فرام اتفاقی نیست. برسیم به سوال: بنظرت اون نقاشی چیه یا به چی اشاره میکنه؟

0 -
profile
kiyan72119 1405/03/03

بابا ایول. دمتگرم. به این میگن یه تحلیل گری که صرفا تحلیل گر نیست بله یک بیننده هم هست. بعضیا میان در مورد نورپردازی و موسیقی متن و... حرف میزنند. اولین باره که یه کامنت طولانی رو با لذت و اشتیاق میخونم. من که خیلیی باهات موافقم

0 -
profile
Niya8778 1405/03/03

وای عجب تئوری هایی دادی دمت گرممم👌🏻👌🏻 امیدوارم همینطوری بشه قضیه با ترس مردن یا با امید مردن خیلی بزام جالب بود خیلییی

0 -
profile
Sara.p (کاربر ویژه) 1405/03/03

عجب مخی داری باریکلااا، تا الان بهتر از همه تحلیل کردییی🤌🏻🤌🏻

0 -
profile
Sallytwe (کاربر ویژه) 1405/03/02

من تالا کامنت نذاشتم، ولی دیدم تئوری دوس دارین گفتم بیام چیزایی ک تا الان متوجه شدم رو بگم. طولانی میشه. مرد کت زرد اولین باری نیس ک خودشو بجای یکی جا زده و بین مردم جا داده، یجای دیگه هم ک قبلا اومده در نقش "تالی" بوده، پیرزنی که سوار اتوبوس اومد تو شهر و فاطیما با چاقو اشتباهی کشتش. یسری دیالوگ و لحن مشترک بین تالی و مرد کت زرد هست ک لو داد اون پیرزنه مرد کت زرد بوده، یجای دیگه هم به فاطیما میگه من ۴ تا بچه دارم و ۷ تا نوه( تعداد بچه‌هایی ک انگکویی میگن ۷ تاس)، اولین کسی ک متوجه شد فاطیما حامله‌س این پیرزنه بود با اینکه فاطیما به هیشکی نگفته بود، یجا هم فاطیما با پیرزنه داشت حرف می‌زد یهو یه کلاغی اومد خودشو کوبید به پنجره ک پنجره شکست و کلاغ پرت شد داخل(کلا کلاغ ها نشانه ی هشدارن)، حتی موقعی ک جیم رو داشتن خاک میکردن باز کلاغا اومدن اونجا و سروصدا کردن ک هشدار بدن چون مرد کت زرد در نقش این دختر مذهبی جدیده کنار قبر وایساده بود، یا اینکه هرکی اول درخت رو میبینه کلاغا هم میبینه ک خب بازم میگم کلاغا نشانه‌ی هشدارن. این از این تئوری. تئوری بعدی اینه ک یسری آدمک سر چوبی ما داخل جنگل دیدیم ک تو سرشون حالت میخ بود، این سرای آدمک چوبیا رو رندال درست میکنه و میده دست جولی که جولی سفر در داستان بکنه(جولی استوری والکره) و اینارو حالت محافظ بذاره توی جنگل، حالا از کجا فهمیدم کار رنداله؟ چون اگه یادتون باشه یسری بالا سقف اتوبوس نشسته بود و با چاقو داشت چوب می‌تراشید و چوبه شبیه سر آدمک بود و یجای دیگه هم روی صندلی نشسته بود ک روی میز جلوش یدونه از اون سر آدمکای تازه تراشیده شده بود. تئوری بعدی راجب عدد ۴۷. این عدد بارها توی سریال تکرار شده. تالی که میگم همون پیرمرد کت زرده بود گف من ۴ تا بچه دارم و ۷ تا نوه

0 -
profile
Alirezadns 1405/03/02

دوستان عزیز جسارت نباشه به جای نظر دادن که خیلی قسمت که ۱شنبه اومد خفن بود بگین چی دستگیرتون شد به چه نتیجه‌ای رسیدین با ۲تا فایت با عروسک سریال براتون جذاب میکنه؟ اونم عروسک های که در بچگی تو آب انداخته بوده بزرگ شدن یا خیالاتی که برده به قبر بچه ها چی دستگیرتون شد اینو بگین نه بگیم باهال بود باحال بود

2 -
profile
Nothing 1405/03/02

این مرد کت زرده خیلی قدرت هاش متفاوته چیزی که اونو متفاوت میکنه با موجودات جنگل اینه که کسی اونو نمیشناسه و میتونه خیلی کارها کنه و اینکه توی صبح میتونه بیاد بیرون قدرت دست موجودات جنگل رو داره و اگه دقت کرده باشید اون با برنامه ریزی کنار جاده ایستاده بود جوری که انگار میدونست قراره کسی اونو سوار کنه پس با این فکت مطمئن میشیم که همه چی زیر سر کت زرده هست چون خودش کاری کرد که اون مرد وارد این شهر بشه توی ماشین که بود فقط با یه دستمال کاری کرد که راننده بیهوش بشه و آخرای قسمت ۱ هم دستشو رو سینه اش گذاشت گفت بیدار شو بعدش هم مثل ماست کشتش این یارو معلوم نیس جادوگره جنه ناظره😂🤦

1 -
profile
zahra5 (کاربر ویژه) 1405/02/30

مرد کت شلوار زرد حتما نقشه هاشون رو خراب می‌کنه فکر نکنم اصلا بتونن از اونجا برن .....به جز قسمت پنج یه چیز جالب هم نشون ندادن تا حالا خدایی... کارای فاطیما خیلی بی معنی هست سکانسای مربوط بهش رو فقط رد میکردم یا مثلا اون عروسکا چه معنی داشتن اصلا یا آب خوردن سارا ...خیلی هم راحت با مرگ جیم کنار اومدن 😮‍💨

1 -
profile
zari213 (کاربر ویژه) 1405/02/31

فکر میکنم فاطیما چون ایرانیه زیادی بهش میپردازن تا جذب مخاطب کنن مخصوصا اونجا که یک گریزی به فرهنگ و عقاید کشورش زدن وگرنه به جز حاملگیش بقیه مسائلش الکی بود

0 -
profile
rnegar (کاربر ویژه) 1405/02/30

چند شنبه‌ها میاد !؟ میخوام بدونم چی میشه 😝

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/30

ارادت... یکشنبه ها عزیزجان

0 -
profile
Roza68 1405/02/29

واقعا سریال مرموز و پرفکتیه ایولل.. الان جید و اماندا بلید برن از توی اون قبری که بچه هان نجاتشون بدن و برن خونشون

4 -
profile
amir24210 (کاربر ویژه) 1405/02/28

حاجی جیدو خیلی دوست دارم

1 -
profile
reza8494 1405/02/28

قسمت پنجم چقدر قشنگ بود فوق‌العاده شد سریال

1 -
profile
spiderwman (کاربر ویژه) 1405/02/27

حقیقتا برگام ریخته روند داستان جالب شد

1 -
profile
kiyan72119 1405/02/27

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
kiyan72119 1405/02/27

من پایین یه نظری دادم در مورد روند سریال که کسل کننده شده. تا قسمت 4 اینجوری بود ولی خدایی قسمت 5 تمام قاعده رو تغییر داد. عالیییییی بود.

2 -
profile
Niya8778 1405/02/27

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
kiyan72119 1405/02/27

دوستان پاسخ به کامنت ها گزینه ی اسپویل رو نداره که بزنم پس لطفا اگه ندیدید از اینجا به بعد نخونید........... خب بازم برمیگرده به نجات بچه ها و باید یه جوری اونارو نجات بدن. ما دیدیم که اون هیولا ها جد رو به زور وارد قبر کردن و یکی از اون بچه ها اونجا بود و دوباره گفت آنکویی(به یاد بیار) و بعد این اتفاق جید از خواب پرید و گفت میدونم چجوری از شهر خارج بشیم. اینجاست که میشه فهمید جید اطلاعات جدیدی از شیوه خارج شدن بیاد آورده ولی تو این قسمت بهش اشاره نکرد و باید منتظر قسمت بعدی باشیم. اما من یه تئوری دارم. ممکنه اون بچه ها یه جایی دفن شده باشن و با سنگ پنهانشان کرده باشن. وظیفه ی جید و تابیتا پیدا کردن اوناست. که ممکنه یه جایی باشه مربوط به دریاچه ی اشک. همچنین ما فهمیدیم که تمامی شخصیت های جید به دست هویلا ها کشته نشدند و به قتل رسیدن. پس ممکنه که هیولا ها توان کشتن شخصیت های تناسخ یافته را نداشته باشن بجز مرد زرد پوش. برای همین اونا توی غار جید را نکشتن و به زور اونو وارد قبر کردند. البته اینایی که گفتم صرفا تئوری هستن و ممکنه درست نباشن

0 -
profile
Azadeh bikaran (کاربر ویژه) 1405/02/28

جید فهمید که بچه ها کجا نگهداری میشن (همون جایی که اون هیولا ها اونو انداختن) و بنظرش باید بره اونجا و بچه هارو از اونجا نجات بده و این باعث میشه از اون شهر برن

0 -
profile
ArasheArab 1405/03/03

درود kiyan72119 به نظرم اون تئوری که گفتی هیولا ها نمی‌تونن افراد تناسخ شده رو بکشن اشتباهه،چون مادر ویکتور(میراندا) توسط اون هیولایی که فاطیما به دنیا آوردش کشته شده بود.

0 -
profile
Niya8778 1405/02/27

وای قسمت پنج عالیههههه پشمام ریخته فقط

0 -
profile
zari213 (کاربر ویژه) 1405/02/27

فکر کنم بیشترین کامنت رو این سریال داشته باشه😁 وسط تحلیلاتون میشه بگید این فصل آخره یا نه؟

4 -
profile
oryx (کاربر ویژه) 1405/02/27

تا جایی که شنیدم یک فصل دیگه هم داره و بعد تمام

0 -
profile
HZAli (کاربر ویژه) 1405/03/17

گفتن فصل پنج هم میاد سال بعد 😢😢

0 -
profile
rezash3382 (کاربر ویژه) 1405/02/27

سلام خسته نباشید بسته گرفتم پولم از حسابم کم شد ولی اشتراک تمدید نشد میشه بررسی کنید ممنون

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/27

درود بر شما اشتراک شما فعال شده و قابل استفاده می باشد در صورت عدم نمایش صحیح روزهای باقیمانده، یک بار از اکانت خود خارج و دوباره به آن وارد شوید

0 -
profile
XnoRanT (کاربر ویژه) 1405/02/27

کنایه یه کسایی که میگم جواب هیچ سوالی رو نداده سریال واقعا قسمت 5 عالی بود

0 -
profile
XnoRanT (کاربر ویژه) 1405/02/27

دوستان قسمت 5 گاد بود

0 -
profile
Farimah_V (کاربر ویژه) 1405/02/27

فکر میکنم هر کسی که توی این شهر تشنج میکنه (ایتن، الجین، سارا) بخاطر اینه که از گذشته ربطی به این شهر دارن. حس میکنم بخاطر همینه که این شهر سعی میکنه باهاشون ارتباط بگیره و از اونا به نفع خودش استفاده کنه. از سارا برای قضیه برادرش و... استفاده کرد. از الجینم برای برگشتن اسمایل... الانم از ایتن کمک گرفته که چشمه اشک ها رو پیدا کنه. حس بدی نسبت به این موضوع دارم فکر میکنم ایتن هم قراره اینبار قربانی این شهر باشه. درسته که جولی و ماریل و رندال هم دچار تشنجات شدند ولی اونا بخاطر نفرین اون کرم ها و اون بالرین این اتفاق براشون افتاده بود. اینکه جولی داره الان داستان گردی میکنه، یه حسی بهم میگه که رندال و ماریل هم میتونن یه بخش مهم دیگه ای از این داستان باشن. (همه اینا فقط نظرات شخصیمه و تئوری هاییه که راجع بهشون دارم. خیلی جدی نیستش😭)

0 -
profile
kiyan72119 1405/02/27

نظرت خیلی محترمه و من شخصا با تئوری تو موافقم. اما ، صدا های توی سر سارا به دقیقی معلوم شد که بخاطر مرد زرد پوشه نه شهر. سفید شدن و تشنج رندال ، جولی و ماریل هم حس میکنم بازم بخاطر مرد زرد پوشه. چون دیدم که وقتی سوفیا با ماریل برخورد کرد دوباره همون حس بهش دست داد

1 -
profile
morteza543 1405/02/27

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

1 -
profile
kiyan72119 1405/02/27

خب اینایی که گفتی همشون حقیقت هایی هستند که خود سریال به ما گفته چیز جدیدی نیست یا شامل تئوری و تحلیل نمیشه

0 -
profile
CRAZYHAMID 1405/02/23

کسایی میگن چرا سر و ته فیلم معلوم نیست و اینا چرا عادی شده و این حرف ها چون سریال ادامه داره فعلا و میخواد همزمان هم شما بفهمید سریال رو هم خود بازیگرا بفهمن یعنی جوری نباشه یه چیزیو نشون بدن شما زودتر بفهمید مثلا دختره که در اصل همون کت زرد معروفه کم کم بهش مشکوک میشن مطمئن باشید و اینکه سریال میخواد شما هم سوال براتون پیش بیاد که این چجوری بوده چطوری شده و... یکم فکر کنید بعد بیاید کامنت بذارید

4 -
profile
kiyan72119 1405/02/22

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

4 -
profile
Itszahraabdi 1405/02/24

عالی گفتی

2 -
profile
Alirezadns 1405/02/20

فیلم هندیه دیگه کت زرده شده خدا داره سارا مثلا ابراهیم هستش امتحان می‌کنه بوید حلقه زنش که دستش از خاک اومد بیرون از جیبش میفته پیدا می‌کنه اونا هم دریاچه اشک با پرنده پیدا می‌کنن فیلم واقعا مسخره شده هیچکدوم از سوالات قبلی پاسخ داده نشده آخرش میبینی اینا همه برزخ یا قیامت جایی بودن

14 -
profile
It'sArmin 1405/02/21

دقیقا اینا پاشخی ندارن میبینی تهش دارن کتاب داستان میخونن

3 -
profile
Majid1979 (کاربر ویژه) 1405/02/22

درود..اون پایین تر ها ما یه نظری دادیم و بنظر اومد بعضی دوستان خیلیی متعصبانه دارن به این سریال نگاه میکنن. سپاس خدای عزّووجل که بعد همون فصل 1 عطایش رو به لقایش بخشیدم.به هر صورت فیلم و سریال سلیقه ایه اما یک سری فاکتور مشخص و مینیمال هست که واقعا هر فیلم و سریالی با هر سبک و سیاق و سلیقه ای باید داشته باشه. اون واکینگ دد و گیم آف ترونز با اون دبدبه و کبکبه نتونستن تا فصل آخر رضایت مخاطب رو جلب کنن و ضعف داشتن این که دیگه ............ ولی بنظرم اگر این ایده دست کارگردانایی مثل ام نایت شالامان، مایک فلاناگان یا امثالهم بود شاید این ایده فشرده تر، پاسخ دهی بهتر به معماها و کم اپیزودتر می بود که قطعا مخاطب هم معطل نمیشد و در مدت زمان کمتری به پاسخ سوالات میرسید.

2 -
profile
It'sArmin 1405/02/22

در جواب مجید، ببین اقا مجید مقایسه فرام و اون ۲ سریال شاهکار قابل قیاس نیست اونا تا فصل ۷ تقریبی بگیم... عالی بود ادم لذت میبرد مشخص بود که چیه و هدف چیه ، این اصلا سر و ته نداره ۴ فصل گذشته هیچ چیزی مشخص نیست عیچ فقط تو یه روستان شهر هم نیست هربار یکیشون میمیره بعد میرن تو جنگل بعد برمیگردن بی اساس و پایه

1 -
profile
Alirezadns 1405/02/23

والله واکینگ دد تا فصل ۷ محشر بودش بعدش یکم داغون شد ولی باز با اسپین آف هاش جمع کردن اینا یک داستانی کارگردان طراحی کرده الان توش موندن بعد ۴فصل اینا روی بردن سمت کتاب داستان بچه های خردسال طبق اون دارن پیش میرن از آخر میبینی دارن داستان برای همدیگه تعریف میکنن بخدا خیلی داره هندی میشه تخیلی هم گذرونده یکم بیشینن فکر کنید دوباره از اول نگاه کنید مریضی بوید چیشد؟ کرم اومد از بین رفت؟ اون وقتی که بوید با سارا رفتن دنبال راه فرار شب چادر زدن چی داشت چادرشون هل میداد؟ اون وقتی که بوید رفت تو درخت رفت تو چاه اون دختره اومد طناب انداخت براش رفت با اینکه بعد یک فصل این اتفاق افتاد اینا چیزای مطرح کردن موندن تو جواب یا اون یارو که اسیر بود چیشد کی بود اگر هیولا بود چرا بوید نخورد؟ اون وقتی که آنتن ساختن ارتباط برقرار کنند چرا یهو طوفان شد؟ چرا درخت ها تکون میخورن؟ چرا فصل هاشون اینقدر طولانی هستش؟ جریان درخت بطری چیشد؟ اون بچه ها که گیتار زدن چیشد؟ انگشتر بوید چجوری در اومد باز غیب شد؟ قسمت اول فصل ۴ کت زرده وقتی پدر اون بچه رو کشت یکی دیگه همونجا بود دخترش همونجا بود چرا نگفت کت زرده بابام خفه کرد؟ این جریان تشنج چیشد؟ الانم که دارن طبق کتاب داستانی پیش میرن که تو ون داشتن می‌خوندن جریان سیم برقا چیشد وقتی کندن خونده ریخت رو سرشون به هیجان وصل نبود؟ سوال تو سوال نمیتونم جمع بکنن اگه همینجور پیش بره بخواد بره فصل بعدی نمره سریال میاد زیر ۵ چون مخاطب خسته میشه ۵۰دقیقه سریاله ۴۹دقیقه سس شعر فیلم هندی رد کرده این

3 -
profile
79_HAFEZ (کاربر ویژه) 1405/02/31

با احترام کامل برو پلنگ صورتیتو ببین بچه جون 97 درصد چیزایی ک گفتی تو فیلم جواب داده😂

2 -
profile
Delfarib 1405/02/20

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
randal 1405/02/21

اون بچه ها ،بچه های همون هیولاهاست. قراردادشون همین بوده بچع هاشونو میکشن بجاش خدشون هیجوقت نمیمیرن

0 -
profile
ershad_1970 1405/02/20

فاطمه حسن رستمی (فاطیما) یک خانم اصالتا ایرانی و بچه تهرانه . از تهران میره کانادا . خانم پگاه غفوری بازیگر و آهنگساز و خواننده که تا کنون چند تا فیلم را هم کارگردانی کرده است . مدل برای چند تا برند لباس ورزشی و عینک هم بوده . مربی شنا و ژیمناستیک هم هست . خلاصه پرچم تهران بالاست . فیلم‌ها: One Must Wash Eyes (۲۰۲۴) – نقش: سحر جبلی سریال‌ها: FROM (۲۰۲۲ تاکنون) – نقش: فاطمه حسن رستمی ( فاطیما )

1 -
profile
maryam_rzn_1361 (کاربر ویژه) 1405/02/27

وای چوب پرچمت رفت تو چشم ما...چه افتخار گسترده ای نصیبتون شده خخ

1 -
profile
ershad_1970 1405/02/28

ببخشید عذرخواهی می کنم از اینکه چوب پرچم رفت تو چشمتون ، معمولا چوب جاهای دیگه ای فرو می رفت .

0 -
profile
It'sArmin 1405/02/20

الان هرچی تا قبل این معما ساختن به کنار سوال اینه اون حلقه از کجا اومده بعد چطور محو شد؟! چی دیگه داره مسخره میشه.

2 -
profile
oryx (کاربر ویژه) 1405/02/20

بازم یه قسمت دیگه که هفت روز منتظرش بودم و نه چیزی توضیح داد نه هیجانی داشت کل این قسمت ۴ دیالوگ بود فقط

0 -
profile
spiderwman (کاربر ویژه) 1405/02/20

چهار فصل گذشته ولی هنوز سریال به هیچکدوم از سوالای فصلای قبل جواب نداده و تازه داره سوالای بیشتری برای مخاطب درست میکنه اگه همینجوری پیش بره کصشعره خیلی دلم میخواد بدونم قرار برای همه اینا چه جوابی بدن

4 -
profile
edrii 1405/02/21

چرا الان سریال خیلی روشنتر شده شاید شما نمیفهمید

3 -
profile
spiderwman (کاربر ویژه) 1405/02/22

اره داداش الان که روشن شده و ما نمیفهمیم میشه بگی از فصل یک تا الان دقیقا جواب کدوم سوالا رو گرفتیم ؟

2 -
profile
Nargeciii 1405/02/21

خب بگو ما هم بفهمیم

2 -
profile
Nargeciii 1405/02/21

خب بگو ما هم بفهمیم

1 -
profile
itmehanai (کاربر ویژه) 1405/02/20

اون جنازه که رندال تو خرابه های خونه قبلی جولی اینا دید کی بود؟

0 -
profile
Mahiwh 1405/02/20

یکی از اون افرادی که با اتوبوس اومده بود، رفت به جیم کمک کنه که زیر آوار با جیم موند فصل قبل

0 -
profile
Owamirr 1405/02/20

جنازه اون مرده ک قبلا توی باری ک جید الان زندگی میکنه کار میکرده

0 -
profile
Sinaabdolazade 1405/02/20

یکی ازون زانبیا بود زیر آوار گیر کرده بود

4 -
profile
iGriS (کاربر ویژه) 1405/02/21

وقتی خونه خراب شد واسه نجات تابیتا رفته بودن اونجا گیر افتادن و شب اون موجودا بهشون حمله کردن

0 -
profile
Niya8778 1405/02/20

کل این فصل شده چصناله های فاطیما و توضیح دادن شهر برای سوفیا این وسطا در حد یکی‌ دو دقیقه هم اتفاق مهم میوفته:///

1 -
profile
Afa (کاربر ویژه) 1405/02/19

دوستان آخر فصل سوم چی شد؟ یادم نیس حال ندارم دوباره ببینم🙂😂💔

0 -
profile
mrimw (کاربر ویژه) 1405/02/20

فاطیما اسمایلو به دنیا اورد 🥲

1 -
profile
HUDA (کاربر ویژه) 1405/02/17

بچه ها اون قسمت که ایتن و مادر و خواهرش تو خونشون بودن یهو از اشپزخونه صدا میاد کابینتا باز و بسته میشن ظرف غذا میفته ، اینجارو نفهمیدم روح بود چی بود ؟ کسی فهمید بگه لطفا

0 -
profile
Farzaneh shrz 1405/02/19

این فیلم رو فقط باید همینجوری دید دنبال علت و معلول هم نگرد الان فصل 4 هستیم دریغ از جواب یک معما

1 -
profile
kiyan72119 1405/02/22

این یکی از اون سوالایی هستش که همینجوری بی دلیل و خیلی اتفاقی برای بیننده ها طرح میکنن. حالا چه زمانی بهش پاسخ میدن خدا میدونه. البته اگه بهش جواب بدن

1 -
profile
AmirAV 1405/02/17

دوستان jill green کیه؟ تو پایانِ قسمت آخر فصل ۳

0 -
profile
Alirezadns 1405/02/16

سلام وقتتون بخیر من نه تحلیلرگر هستم نه چیزی یک فرد عادی ولی واقعا برام سوال هستش وقتی درخت وسط جاده هستش شاید برای اینکه نفرین از بین بره باید یک نفر از اون درخت وسط جاده رد بشه بره پارسال فصل ۴که تموم شدش میگفتن اینا تصادف کردن رفتن تو کما مثل سریال های مشابه که الان اسموشون خاطرم نیستش یا در دنیایه دیگری رفتن دارن امتحان پس میدن ولی درکل کلا منطقی نیستش چون وقتی اون زنه برگشت از فانوس داخل یک بیمارستان به هوش اومد که به مادرش زنگ زد گفتن معلوم نیست کجا هستش که این تئوری کلا اشتباه هستش من ۲تا نظریه دارم تیکه اول سریال قسمت اول که خواهر بردار ها داخل کمپ داشتن داستان تعریف میکردن در مورد هیولا ها و برکه اشک یا دریاچه اشک بودش که وقتی همون پسر بچه کمپ چپ کرد و چوب تو پاش بود گفت خوابه دریاچه اشک دیده که تو فصل جدید وقتی باباش کت زرده گرفت کشت اومد بهش گفت دریاچه اشک پیدا کن و نظریه دیگه هم این هستش که یکنفر از اون افراد که درخت رو در جاده میبینن یا باید جا به جاش کنن یا آتیش بزنن یا ازش رد بشن برن تا طلسم از بین بره سرتون بدرد نیارم قسمت اول فصل۵ اسماشون نمیدونم بابای پسره کت زرده گرفت کشت ولی دخترش یا یک زن دیگه ای همونجا بود دید کشتش کت زرده که فرار کرد و هیچ خبری نشد نمیدونم

2 -
profile
kiyan72119 1405/02/16

راستش 5 فصل نیست بلکه 4 فصله. درضمن نظریه نه ، باید بگی تئوری. ولی درکل تئوری خوبی ارائه دادی من باهات موافقم. تو از اونایی که فاز تحلیلگر برداشتن خیلی بهتر فیلم رو درک کردی. یکم اگه بری پایین یکی کامنت گذاشته ، در مورد همه چیز نظر داد به جز داستان سریال و محتویاتش.

4 -
profile
saeidyeganehsalman (کاربر ویژه) 1405/02/17

طلسم نمیشه آتش ژد .....یا جاباجا کرد اصول خاصی داره ،، طلسم بان داره

1 -
profile
ershad_1970 1405/02/15

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
a.moradi (کاربر ویژه) 1405/02/15

برگام

0 -
profile
araz.h1355 (کاربر ویژه) 1405/02/27

فکرکنم مابین قسمتهایی از فصل سه یه فلش بکی زد وتوضیح درمورد جایگاه سنگها داد

0 -
profile
a.moradi (کاربر ویژه) 1405/02/15

این فصل تمومش میکنن چون بازیگر ها از هم خداحافظی کردند.

1 -
profile
Alirezawm (کاربر ویژه) 1405/02/15

تمدید شده واسه فصل پنج انگاری ، گفتن فصل پنج فصل آخره دیگه

0 -
profile
ershad_1970 1405/02/14

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

1 -
profile
arian_iv (کاربر ویژه) 1405/02/13

خیلی داره اعصاب خورد کن میشه تو این فصل تمومش نکنن جواب سوالات رو ندن دیگه واقعا مسخره میشه

0 -
profile
Cgal 1405/02/13

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

1 -
profile
ershad_1970 1405/02/15

پیرمرد کت زرد همون هستش که قبلاً با تلفن یا بی سیم با پدر خانواده صحبت می کرد و می گفت که نباید اون چاله را حفر کنه ، اون پیرمرد کت زرد با بقیه اون هیولاها فرق داشت چون می تونست روزها هم بیرون بیاد . تغییر شکل هم می داد ، ممکنه اون همون کسی باشه که روز اول در اون شهر قدیمی دهه ۵۰ میلادی با افراد اون شهر قرارداد شیطانی را بسته که در ازای قربانی کردن فرزندان خودشون ، عمر جاودانی پیدا کنند ، ولی همه را گول زده و همه را دچار یک نفرین شیطانی کرده که مردم اون شهر تبدیل به اون هیولاها شده اند

0 -
profile
Marali (کاربر ویژه) 1405/02/13

واقعا این سیزن خیلی مسخره و حوصله سر بر شده رسما 4 سیزنش رو دیدیم اما هنوز به هیچ جوابی نرسیدیم

0 -
profile
oryx (کاربر ویژه) 1405/02/13

فرام این فصل کلا ۴۵ دقیقه چرت ۱ دقیقه آخر مهم همین

0 -
profile
oryx (کاربر ویژه) 1405/02/13

چرا هر قسمت داره بدترو بدتر میشه؟

0 -
profile
Alices 1405/02/13

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

2 -
profile
Cgal 1405/02/13

خیلی خوب گفتی دقیقا این فصل هی داره سرنخ میده انگار اینایی که غر میزنن اصلا فن فرام نیستن و حتی با روند سریال هم آشنایی ندارن اسید یه نوع دراگه الکل نیست ال اس دیه ماش هم فقط دژاوو نیست ظرفیت مغزو گسترش میده به آگاهی میرسی مثلا اگه الان مغزت 3% به گفته فیلم لوسی ماش شاید بکنه 40% که خیلی زیاده

1 -
profile
Dani2005 (کاربر ویژه) 1405/02/13

میگن کارگردانش میگفته نمیدونستم این همه مخاطب قرار نگاش کنن حالا نمیدونم چطوری تموم کنم سریالو

1 -
profile
It'sArmin 1405/02/14

😆😂

1 -
profile
mahanmdi 1405/02/13

بچه ها من اشتراک خریدم ولی دوباره میزنه باید اشتراک خرید باید چیکار کنم ؟

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/13

اشتراک شما فعال شده و قابل استفاده می باشد در صورت عدم نمایش صحیح روزهای باقیمانده، یک بار از اکانت خود خارج و دوباره به آن وارد شوید

0 -
profile
It'sArmin 1405/02/13

هر قسمت= تولید یه سوال دیگه ای که معلوم نیست جوابش چیه، قسمت ۱ فصل ۱ با قسمت ۳ فصل ۴ هیچی فرقی نداره، نمیدونم یا پاسخش خیلی مسخرس گذاشتن برا قسمتای آخر یا واقعا دیگه بیش از ۴ فصل این سریال ارزش کش دادن نداره.

4 -
profile
WeebAmir (کاربر ویژه) 1405/02/13

همه چی مشخص میشه عجله نداشته باش در ضمن برای فصل پنجم هم تایید شده

2 -
profile
kiyan72119 1405/02/13

مهمترین معما تو قسمت آخر فصل 3 بهش جواب داده شد. جالبه نکته ای به این مهمی رو ندیدی. حتی جیم هم بخاطر اون مرد

1 -
profile
arshia Morgan 1405/02/12

محله ما ام شده شبیه from شبا یه سری موجودات عجیب غریب میریزن تو خیابونا 🗿🗿🗿

4 -
profile
S.J (کاربر ویژه) 1405/02/13

دمت گرم🤣🤣🤣

2 -
profile
Mischief 1405/02/13

🤣🤣🤣حیف اینایی که تو محل ما میریزن

2 -
profile
MeTiDi3roy (کاربر ویژه) 1405/02/13

رییدمم🤣🤣

0 -
profile
farahani (کاربر ویژه) 1405/02/16

افرین قشنگ گفتی، کل شهر ما شبها موجودات عجیب و غریب میریزن بیرون

0 -
profile
Nana.hasani (کاربر ویژه) 1405/02/16

😂💔

0 -
profile
ershad_1970 1405/02/09

نظر حاوی اسپویل می‌باشد

0 -
profile
Itszahraabdi 1405/02/13

دمت گرم منتظر فکت هات هستم

0 -
profile
hanieh (کاربر ویژه) 1405/02/09

عمرا بتونن تو ده قسمت این فصل رو هم جمع کنن..

0 -
profile
Ehsank1988 (کاربر ویژه) 1405/02/08

خوبه ولی از فصل سوم نتونستن موضوع رو جمع کنن ولی در کل تو ژانر خودش ارزش دیدن داره

0 -
profile
Kianfdvi (کاربر ویژه) 1405/02/08

احساس میکنم دیگه داره زیادی کِش میده سریالو

1 -
profile
Alirezaganji (کاربر ویژه) 1405/02/08

دیگه اون هیجان و جذابیت رو نداره

7 -
profile
pedram.mrt (کاربر ویژه) 1405/02/06

فصل ۴ خیلی بیخود شده

7 -
profile
arian_iv (کاربر ویژه) 1405/02/06

سریال واقعا شاهکاریه ولی یه جاهایی اعصابت خورد میشه و سریع دوست داری بفهمی قسمت بعدی چی میشه؟

1 -
profile
Ali138105 (کاربر ویژه) 1405/02/06

فصل 4 یجوریه که انگار نویسنده داستان ایده هاش تموم شده و فقط داره الکی کشش میده تا ی فصل جور کنه...

6 -
profile
hajmatin 1405/02/06

موافقم

3 -
profile
Owamirr 1405/02/06

یکشنبه ها حدود ساعت ۱۲ تا ۱ ظهر معمولا آپلود میشه همه جا🤲

0 -
profile
alireza 713 1405/02/05

قسمت جدید از فصل ۴ کی میاد دقیقا؟

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/06

یکشنبه میاد برادر

0 -
profile
ramin1378 (کاربر ویژه) 1405/02/05

سلام لطفا جواب بدین قسمت های جدید چندشنبه میاد و چه ساعتی ؟؟

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/05

درود دوست عزیز یکشنبه ها ساعت دقیقش مشخص نیست

0 -
profile
Dani.rossi 1405/02/03

چقدر دیر میاد هر یک سال و نیم یک فصلش میاد عالیه منتظرم وند قسمتش بیاد همه رو با هم ببینم

1 -
profile
[email protected] (کاربر ویژه) 1405/02/02

سلام، چه روز هایی پخش میشه?

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/03

درود یکشنبه ها دوست گرامی

0 -
profile
handis (کاربر ویژه) 1405/02/01

فقط اینکه هرهفته ی قسمت میاد اینش اذیت کنندس واقعا

0 -
profile
handis (کاربر ویژه) 1405/02/01

ولی ای کاش زودتر بهمون سریال بگه که اون مرد کت زرد کبه که انقدر قدرت هاش زیادی هست. تو روز میتونه راه بره و تغیررشکل بده. کیه اخه از کجا اومده.

1 -
profile
amir_1378 (کاربر ویژه) 1405/02/01

سریال بسیار عالی ای هستش بعد از مدت ها فصل چهارمش اومد قسمت اول فصل چهار آخرهاش پشماتون می ریزه نمی خوام اسپویل کنم توصیه می کنم برید ببینید با تشکر از تیم خوب بامابین

0 -
profile
zartosht991 (کاربر ویژه) 1405/02/01

سریال محشریه، کاش تو این فصل جمع بشه

0 -
profile
saeid.rbz (کاربر ویژه) 1405/02/04

این فصل آخره

1 -
profile
parihhhdhf 1405/02/06

خود بازیگرای فیلم گفتن فصل پنج هم هست و فصل آخره

0 -
profile
esmaeel1387 1405/01/31

سلام و درود چند روز یک بار قسمت جدید آپلود میشه؟ منظور فصل ۴

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/03

درود هفتگی هستش دوست عزیز

0 -
profile
yasernikpoor (کاربر ویژه) 1405/01/31

قسمت ۱ فصل ۴ دقایق اخر پشم ریزونننن بود

0 -
profile
natars (کاربر ویژه) 1405/01/31

سلام سریال باحالیه

0 -
profile
Cactus 1405/01/31

دوبله میکنید

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/02/03

فایل دوبله منتشر بشه چشم میزاریم

0 -
profile
It's Armin 1405/01/31

🤯Just I can say wtf

0 -
profile
Farimah_V (کاربر ویژه) 1405/01/31

قسمت دوم کی میاااادددد😭😭😭😭😭😭😭😭

0 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1405/01/31

یکشنبه هفته ی دیگه

0 -
profile
mmd.niik 1405/01/31

فصل جدیدش لینکاش کار نمیکنه

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/01/31

درود دوست عزیز مشکل برطرف شد مجدد امتحان کنید

2 -
profile
amin.sadeghian 1405/01/31

ایول.عالی هستی با مابین😍

0 -
profile
AVA1978 (کاربر ویژه) 1405/01/31

قسمت اول فصل چهارم مشکل داره ارور ۴۰۳ میده، لطفا بررسی کنید

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/01/31

بررسی شد دوست عزیز مجدداً امتحان کنید

1 -
profile
im_mm (کاربر ویژه) 1405/01/30

وای قسمت اول از فصل چهار شاهکار بود حتی یک لحظه هم برای دیدن این سریال تردید نکنید

1 -
profile
z.h.f (کاربر ویژه) 1405/01/30

هر هفته میاد؟ یا هر روز؟

0 -
profile
امین (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/01/30

هفتگیه

0 -
profile
it2017 (کاربر ویژه) 1405/01/30

بلاخره اومد لعنتی 😀

0 -
profile
handis (کاربر ویژه) 1405/01/30

سلام فصل چهار قراره هر هفته یک قسمت بیاد یا باهم اومده چطوریاس؟؟

0 -
profile
امین (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/01/30

سلام. هفتگیه.

0 -
profile
Ribvar_ri1 (کاربر ویژه) 1405/01/30

دمتون گرم❤️❤️

0 -
profile
Arshiaa18 1405/01/30

سلام فصل چهار را قرار نمیدید؟

0 -
profile
cyrus_cyrus 1405/01/30

فصل 4 آمده

0 -
profile
handis (کاربر ویژه) 1405/01/27

حالا که امروز ۲۷ فروردین به خدا خدا ابنترنت درست سد و دیگه ملی نیست بی صبرانه منتظر فصل جدسد سریال فرام هستم😍😍

16 -
profile
asmo (کاربر ویژه) 1405/01/30

چی میزنی؟

0 -
profile
TheMomo 1405/01/30

کجا وصل شده دوست عزیز شما به خدا وصلی؟

0 -
profile
Farimah_V (کاربر ویژه) 1405/01/30

مگه اینترنتا باز شده؟

0 -
profile
armin81 1405/01/27

3 روز دیگه😆🫥

0 -
profile
mohnas (کاربر ویژه) 1405/01/27

لطفاً فصل 4 رو هم منتشر کنید

1 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1405/01/27

منتشر بشه، چشم

0 -
profile
Majid1979 (کاربر ویژه) 1405/01/27

درود. برای بنده که سریال هایی با فضا و اتمسفر مشابه دیده ام این سریال چندان جذبم نکرد به دلایل زیر: بعضی بازیگرا بازی های خوبی ارائه نمیدن و باورپذیر نیست، اغراق زیاد و حس مصنوعی و واکنش های غیرطبییعی به عبارتی تهدید و ترس جدی حس نمیشه. شخصیت ها کارهایی میکنن که فقط برای جلو بردن داستانه و برخواسته از جنس کاارکترشون نیست. شخصیت پردازی قوی روی هر کاراکتر صورت نگرفته این باعث میشه مخاطب نتونه خودش رو جای اونها بذاره و باور کنه نقش رو. هیولاها خوب طراحی و پرداخته نشدن و اجرای قوی ندارن بنابراین ترس به جای ترس روانی و عمیق بیشتر فانتزی و سطحیه. این سریال معمای روی معما میذاره و دائم شما رو با نمادها و این و اون رو دنبال کردن سرگرم میکنه و کش میده و حس میکنی فقط داستان داره جلو میره و بعد فصل 3 هیچ بخش تاریک قضیه برات روشن نشده.مثل سریال های دیگه تعلیق هوشمندانه و دقیق نداره.طراحی نور، میزانسن، فیلمبرداری و ریتم در حد یک تولید تلویزیونی ساده هست و برای کسانی که فیلم و سریال های قوی دیدن احتمالا خوش نیاد...من که از فصل 3 دستی سریال رو جلو میبردم تا زودتر تموم شه قسمت بعدی شروع شه و از شرش خلاص شم :-) به هر صورت فیلم و سریال سلیقه ایه و شاید برخی دوستان خوششون بیاد. موفق باشیدو

13 -
profile
Johnnycage 1405/01/30

سلام اگه امکانش هست اون سریال هایی که میگی فضا و اتمسفر مشابه دارنو معرفی کن اگه ندیده باشم ببینم

0 -
profile
fallen.angels (کاربر ویژه) 1405/01/30

و اینکه 3 فصل فقط هی سوال جدید برای بیننده های سریال اضافه کرد و به هیچ سوالی جواب نداد کل سریال 3 قسمت رو موضوع اصلی کار میکنه بقیش میره توی حاشیه آخر این سریال کنسل میشه و کلی سوال بی جواب میمونه

0 -
profile
Javad 1405/01/31

ممنون از مسعود فراستی عزیز

0 -
profile
Majid1979 (کاربر ویژه) 1405/01/25

درود. کیفیت ۱۰۸۰ قسمت ده از فصلهای یک و دو وقتی دانلود کامل میشه پخش نمیشه.انگار فایل ایراد داره.

0 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1405/01/25

درود، بررسی شد و فایل‌ها مشکلی نداشتن

0 -
profile
74mehrnoosh (کاربر ویژه) 1405/01/20

تواین شرایط میدونیم ب شدت سخته تهیه فیلما فقط اگ‌گذاشتید بدون سانسور بزارید حتما

0 -
profile
a.moradi (کاربر ویژه) 1405/01/13

سلام خسته نباشید با توجه به اینکه فصل جدید سریال ۱۹ آپریل (april) میاد میتونید له خاطر قطعی اینترنت ترجمه‌اش کنید و بزارید خیلی ممنون از سایت خوبتون❤️

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/01/14

درود دوست عزیز... نگران نباشید قرار میگیره

0 -
profile
Moh._.ammad (کاربر ویژه) 1405/01/03

فصل جدید اومده ؟

1 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1405/01/03

هنوز نه دوست عزیز... به احتمال زیاد بعد عید

0 -
profile
mehran1350 (کاربر ویژه) 1405/01/05

سلام فصل جدید دقیقا ۲۶ روز دیگه میاد

0 -
profile
arian_iv (کاربر ویژه) 1405/01/02

سلام و خسته نباشید به تیم خوب بامابین مشخص شد فصل ۴ چه تاریخی میاد؟

0 -
profile
arian_iv (کاربر ویژه) 1404/12/28

سلام لطفاً اگه میدونید بگید فصل جدید چه تاریخی منتشر میشه

0 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1404/12/28

درود، دقیق نمیدونم، احتمالاً بعد از عید

0 -
profile
Ali ND (کاربر ویژه) 1404/12/24

سریال همین سبکی دیگه نیست؟ اگه هست ممنون میشم بگید

0 -
profile
amirlpr (کاربر ویژه) 1405/01/03

seriale lost

0 -
profile
Mamad8 1404/12/13

عالیارزش دیدن داره

0 -
profile
74mehrnoosh (کاربر ویژه) 1404/12/21

شک نکن بهترینه

0 -
profile
arian_iv (کاربر ویژه) 1404/12/12

سلام و خسته نباشید به ادمین های عزیز بامابین تاریخ انتشار فصل چهار مشخص شد؟

0 -
profile
arian_iv (کاربر ویژه) 1404/12/11

سلام خسته نباشید ببخشید معلوم شد فصل 4 کی میاد

0 -
profile
natars (کاربر ویژه) 1404/12/01

عالی یکی از شاهکار های سینما هستش واقعا قشنگه

1 -
profile
hamidwm 1404/11/05

سلام خیلی ممنون واسه سایت خوبتون فصل چهارم کی میادش؟

0 -
profile
ایمان (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1404/11/11

درود... پیش‌بینی شده که ممکنه پخش رسمی به تابستان یا پاییز ۲۰۲۶ موکول شود، هرچند که هنوز تاریخ دقیقی از MGM+ اعلام نشده.

0 -
profile
somiloo 1404/10/08

خوش ب حال کسایی ک ندیدن ینی واقعا وجود داره کسی اینو ندیده باشه

0 -
profile
Shadowwww 1404/09/04

سلام فصل ۴ کی میاد

0 -
profile
امین (سرپرست سایت) (کاربر ویژه) 1404/09/05

سلام. اوایل یا اواسط 2026

0 -
profile
Omidnadiya (کاربر ویژه) 1404/05/29

سلام ممنون از سایت بامابین عالی هستین

0 -
profile
ali64 1404/05/12

سلام وقت بخیر فصل ۴ کی میاد

0 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1404/05/13

درود، تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده.

0 -
profile
Cartera (کاربر ویژه) 1404/04/20

سلام فصل اول کیفیت ۱۰۸۰ نداره، چرا قرار نگرفته؟

0 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1404/04/21

درود، اضافه شد.

0 -
profile
esiiiii 1404/03/13

خدایش درجه یکه کاش کاش فقط وقتی سریال تموم میشد باهاش آشنا میشدم

0 -
profile
M_orteza 1403/12/16

انتظار داشتم فصل سه بیاد کم کم جواب سوالارو بده و خیلی از مکالمات اطلاعات راجب اتفاقات بدن، ولی هرچی جلوتر میره داستان پیچیده تر میشه احتمالا دوسه فصل دیگه قراره داشته باشه و در کل سریال قشنگ و فوق العاده سرگرم کننده و هیجانی و قشنگیه فقط چند قسمت آخر و نویسنده بدجوری داره کشش میده ولی بازهم دیدنش واقعا لذت داره و انتظار برای دیدن قسمت بعدی همیشه بوده و امیدوار به پایان زیبا و منطقی داستان هستیم و تو سبک معمایی و ترسناک پیشنهاد میشه .

0 -
profile
DaniS 1403/12/01

سلام.عالی بود.سپاسگزارم فصل 4کی منتشر میشه؟

0 -
profile
سرپرست سایت (کاربر ویژه) 1403/12/02

سلام و درود سال 2026

0 -
profile
MORPHIUS (کاربر ویژه) 1403/09/15

دوستان عزیز و خوب🌹💢🌲♥️ اگر دنبال یک سریال هیجان انگیز معمایی با چاشنی ترسناک هستید، این اثر دقیقا خوراک شماست. اصلا در دیدنش شک نکنید. برای دیدنش نیز حتما شب را انتخاب کنید، با فضایی تاریک و البته با استفاده از هدفون یا هندزفری. لحظه به لحظه و سکانس به سکانس، ترس و هیجان، شما را رها نخواهد ساخت!!!! این سریال، اقتباسی است ازدو سریال: Wayward Pines 2015 و نیز Midnight Mass 2021 که هر سه، حال و هوای یکسان و در فضایی تقریبا مشابه، روایت می شوند، ولی این سریال، یک سرو گردن از دو سریال فوق، بالاتر ایستاده است. برای تجربه آدرنالین ترس و هیجان، این سریال را از دست ندهید و در دیدنش شک نکنید. متاسفانه، زیاد در ایران دیده نشده است و جزو سریالهای آندرریتد می باشد، ولی شما کاربران فردا دانلود، حتما این اثر را تماشا کنید و یقین بدانید پشیمان نمی شوید. امیدوارم فصل چهارم نیز به مانند فصول قبلی، شاهکار باشد. 8/10 ارادتمند تک تک شما هنردوستان سینمایی: مورفیوس 🍀❇️🌟🌸💕💐✨🌠🌹💢🌲🌿🌼🍁💞💖🍀🌲🌿💟🌸🍾🍷

0 -
profile
MOJO_1999 (کاربر ویژه) 1403/09/16

چه جالب اصلا فکر نمی‌کردم از میدنایت مس الهام گرفته باشه. به نظرم یه جورایی حس و حال under the dome رو هم می‌داد برام.

0 -
profile
saeid.rbz (کاربر ویژه) 1405/02/06

سریال midnight mass چند ماه قبل از from پخش شد، چجوری میتونستن ازش الهام بگیرن ؟

0 -
profile
kiyansadige 1403/09/10

.عالیییییی

0 -
profile
ali0293 (کاربر ویژه) 1403/09/05

سریال خوبیه اما بهتر بزارید تمام شده بعد همه را ببینید

2 -
profile
ayhan.rahmani.1401 1403/07/20

سلام خسته نباشید ببخشید فصل دوم قسمت اول چرا هیچ کدوم از کیفیتها زیرنویس فارسی نداره؟

0 -
profile
Bamabin (کاربر ویژه) 1403/07/20

سلام و سلامت باشید. تمام کیفیت‌ها زیرنویس فارسی چسبیده دارن، فقط گاهی اوقات تو بعضی پلیرها، زیرنویس انگلیسی به عنوان زیرنویس اول نمایش داده میشه. در این مواقع، کافیه از قسمت تنظیمات زیرنویس، زیرنویس فارسی رو انتخاب کنید.

0 -
profile
naed 1403/07/04

عالیه

1 -
profile
saeid1111 1402/07/11

ببخشید لطفا حتما بهم جواب بدید ایا از خارج از کشور هم میتونن فیلم و سریال ببینن چون با فیلترشکن هم پخش میشه؟ بعدش چرا share نذاشتید؟؟؟؟

1 -
profile
Bamabin (کاربر ویژه) 1402/07/11

سلام دوست عزیز. بله، از خارج کشور هم به راحتی می تونید فیلم و سریال دانلود یا تماشا کنید.

0 -

لیست های کاربران

فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+1
man @ninaza

تعداد: 5
1403/07/06
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+32
سریال های فانتزی و علمی تخیلی زیبایی که دیدم @M_orteza

تعداد: 36
1403/10/26
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+1
سریال‌های مشابه فرام @Bamabin_list

تعداد: 5
1403/11/04
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+35
سینمای طاها @tsh

تعداد: 39
1403/12/20
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+48
Sm Series @Simao

تعداد: 52
1404/01/31
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+51
The best series in history @Janmohammadi

تعداد: 55
1404/03/19
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+17
my favorite @hasti88

تعداد: 21
1404/04/03
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+39
last seen @niushaAhmadi

تعداد: 43
1404/04/30
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+78
سریال هایی که دیدم @M_orteza

تعداد: 82
1404/05/23
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+14
دیدنی های 1404 @Amirhoseinzarin2003

تعداد: 18
1404/07/08
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+7
Top serials @mr__zandi8

تعداد: 11
1404/07/15
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+32
سریال هایی که دیدم @Abolfazl.86133

تعداد: 36
1404/07/27
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+29
سریال هایی که دیدم @aradhbi

تعداد: 33
1404/09/21
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+309
Watch Later @KamyarPurple

تعداد: 313
1404/11/03
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+21
سریال هایی که ندیدم @AmirAli_VFX

تعداد: 25
1404/12/21
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
برادسخت پسند ها @Mamad8

تعداد: 3
1404/12/23
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+6
سریال @zawh086

تعداد: 10
1404/12/24
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+18
Idk really. @Avzt4r

تعداد: 22
1404/12/26
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+69
ارزش دیدن دارن @masoudsh4063

تعداد: 73
1405/01/01
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+11
فیلم هایی که دیدم @shayan91

تعداد: 15
1405/01/01
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+29
Watched @Minartrtrt

تعداد: 33
1405/01/03
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+23
سریال هایی ارزش دیدن داره @5225armin

تعداد: 27
1405/01/12
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+15
بهترین‌ها @azd96fa

تعداد: 19
1405/01/13
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+17
The Series @hossein2003

تعداد: 21
1405/01/16
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+2
Barzan ( Watched ) @barzanhb

تعداد: 6
1405/01/19
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+14
Series @bardia8809

تعداد: 18
1405/01/20
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+44
more than series @ariu

تعداد: 48
1405/01/26
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+14
سریال @Hesoyam.i

تعداد: 18
1405/01/26
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+31
best of all @123456@Haz

تعداد: 35
1405/01/26
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+37
My Series @armin81

تعداد: 41
1405/01/29
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+29
Ma series @Setin

تعداد: 33
1405/01/30
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+38
Rewathch 📺 @iSaeed

تعداد: 42
1405/02/04
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+25
the best series @saeid.rbz

تعداد: 29
1405/02/04
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم @Bhthebigbang

تعداد: 4
1405/02/08
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+28
series @mmd.damer

تعداد: 32
1405/02/09
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+39
بهترین هایی ک دیدم @MISAGH_dr

تعداد: 43
1405/02/09
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+4
ابن لیست را پاک نکنید (دعوا میشه) @mahdi13888831

تعداد: 8
1405/02/10
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+1
فیلم ها و سریال های آخر الزمانی @mahdi.sahraei

تعداد: 5
1405/02/11
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+7
my top ten series @noxdige

تعداد: 11
1405/02/13
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+19
بهترین ها @Afa

تعداد: 23
1405/02/14
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+42
me @mahya89

تعداد: 46
1405/02/15
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+16
series @maedeh2006

تعداد: 20
1405/02/16
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+78
My TV @Mahiwh

تعداد: 82
1405/02/20
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+16
my favorite series @helia_sh

تعداد: 20
1405/02/20
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+17
My Playlist @Mhd8

تعداد: 21
1405/02/22
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+28
I watched TG series @Lakposht

تعداد: 32
1405/02/28
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+65
my favorits @Wayn

تعداد: 69
1405/02/28
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+2
سریال @Moein8372

تعداد: 6
1405/02/28
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
مای مووی @PARINZ

تعداد: 3
1405/02/28
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
deli @...arina

تعداد: 3
1405/03/11
فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر فیلم های لیست کاربر
فیلم های لیست کاربر
+3
چیزهایی که دیدم @ebraymer

تعداد: 7
1405/03/16

آثار پیشنهادی

اینستاگرام تلگرام آندروید
صفحه اصلی فیلم‌ها سریال‌ها پشتیبانی سوالات متداول

تمام حقوق مادی و معنوی برای بامابین محفوظ است.

سایت بامابین خانه منو منو تماشای فیلم های بامابین فیلم‌ها تماشای سریال های بامابین سریال‌ها