فصل 1
دوبله فارسی
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکزیرنویس چسبیده
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکفصل 2
دوبله فارسی
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکزیرنویس چسبیده
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکفصل 3
دوبله فارسی
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکزیرنویس چسبیده
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکفصل 4
دوبله فارسی
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکزیرنویس چسبیده
برای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکبرای دانلود بدون سانسور این سریال باید اشتراک تهیه کنید.
خرید اشتراکدر صورت وجود مشکل در صفحه یا لینک های دانلود میتوانید از این بخش گزارش دهید.
مطالب جذاب سینما رو تو اینستاگرامِ ما ببین!
اینجا کلیک کن!واسه دونستن جدیدترین آدرس سایت و محتواهای جذاب دیگه، عضو شو!
اینجا کلیک کن!اطلاعات بیشتر
سریال From (از سوی) اثری در ژانر ترسناک, درام, رازآلود, علمی تخیلی, هیجان انگیز و محصول کشور آمریکا است. این سریال با میانگین زمان هر قسمت 52 دقیقه با کارگردانی Alexandra La Roche و Brad Turner و Jack Bender و Jeff Renfroe و Jennifer Liao و بازی ستارگانی چون Catalina Sandino Moreno, David Alpay, Eion Bailey, Harold Perrineau در سال 2022 از شبکه MGM+ منتشر شده و در وبگاه IMDb دارای امتیاز 7.7 است.
سریال از سوی 2022 را میتوانید بدون سانسور و با زیرنویس فارسی چسبیده از سایت بامابین دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.
دانلود سریال From بدون سانسور
ژانر: ترسناک , درام , علمی-تخیلی , معمایی , هیجانانگیز
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
وضعیت پخش: تمدید شده
لیست بازیگران
ارسال دیدگاه
دیدگاهها
بالاخره قسمت 10 فصل چهار خوب بود ولی بازم پایان باز بود گذاشتن برای یک سال دیگه که اونموقع ام 9 قسمت اشغال بدن قسمت اخرو خوب بسازن😂
چرا قسمت آخر انقدر خفن بود ... کاش همینارو کل فصل چهار نشون میداد ...الان باید صبر کنیم برای فصل پنج.....فقط یه سوال تکه آخر یعنی مرد کت شلوار زرد و پسرک سفید پوش باهم همکارن؟ یا همدیگه رو میشناسن و پسرک میخواد کمک مردم کنه؟
یعنی چه واقعا شورسو در اوردن یعنی چه که فصل پنج هم داره داخل خود پیچ mgm زده بود فاینال سیزن دیگه داره بی معنی میشه این سریال
نظر حاوی اسپویل میباشد
جید توی هر کدوم از تناسخاش به دست مردم کشته شد پس اون زیر نمیمیره
و احتمالا طلسم ها هم دیگه کار نکنن و کشتار شروع بشه
اون درخته هم درست بالای سر قبر بچه هاست و درش بیارن نور میوفته رو قبر بچه ها و اون موجودات هم از نور بدشون میاد نمیتونن بیان جلو
احتمالا این درختی که بوید و دوستان میخوان ببرنش. همون درختی هست که وسط جاده افتاده و همه رو منحرف میکنه به سمت دهکده. ریشه های آن فقط در خاک نیست در ترس ها و خاطرات تمامی ساکنان دهکده تنیده شده.
مثل همیشه ده دقیقه آخرش خوب بود
چتونه خب این همه سریال بالای ده تا فصل ازش ساختن با پایان خوب یعنی چی که کشش دادن با 4تا فصل؟؟ :|
نظر حاوی اسپویل میباشد
وقتی یه سریال ساختی بلد نیستی چجوری تمومش کنی
ببخشید ولی خاک تو سر الجین
قسمت نه رو نبین تا قسمت بعدی بیاد بد جایی تموم میشه تو خماری میمونی از من گفتن بود
تازه قشنگ شد 😍😍😍😍😍😍
نظر حاوی اسپویل میباشد
🤣🤣🤣🤣
بلاخره داستان جذاب شد😂
کی میذارید قسمت جدیدو؟
والا گذاشتیم
نظر حاوی اسپویل میباشد
یکی کارگردانو نجات بده میگن تو شهر گیر افتاده
کاش حداقل هیولا ها نصفه شبی میومدن بیرون حداقل یه خورده هیجان اضافه بشه
سازنده فیلم یه گوهی خورد میخواست داستان آروم پیش بره بهتر بشه الان خودش هم نمیتونه جمع کن د آخه مشتی این ۱۰ تا فصل طول میکشه
نظر حاوی اسپویل میباشد
نظر حاوی اسپویل میباشد
یعنی چرتتتت خالص فصل سوم آب دوغ خیارههههع
نظر حاوی اسپویل میباشد
کامنت نخون وقتی هم پای بقیه نیستی، چه لزومی داره. فیلم و سریالی که انقد کامنت داره قطعا خوبه، بقیه اطلاعات هم بالا نوشته شده. این نظریه دارن دوستان
داداش تو کامنتا دنبال چی میگیردی. صد درصد همش اسپویله خب
سلام دوستان من خیلی خوب متوجه نشدم منطور مرد زرد پوش چی بود؟
منظورش این بود تو که نمیدونی نجات دادن اون بچه شمارو میبره خونه یا باعث میشه کابوس وحشتناکی رو بیدار کنید .مثل همون عروسکا که از آب کشیدن بیرون بعد شبش از آب اومدن بیرون و اره کلا میخواست بگه نمیدونی چه اتفاقی قراره بیوفته
به نظرم قشنگترین سکانس این قسمت جایی بود که تابیتا به ویکتور گفت شاید من فقط برای پیدا کردن بچه ها نیومده باشم شاید اومدم تو رو هم برگردونم خونه😭 ویکتور بیگناه ترین و مهربون ترین و تنها ترین شخصیت سریال هست امیدوارم بتونه برگرده خونه اما مطمئنم نویسنده یه مرگ غمگین براش نوشته💔 فقط کسی میدونه توهم هنری ازش میخواد چه کاری انجام بده؟
فک میکنم مثه ابی زن بوید میخواد کاری کنه مردم رو بکشه
یادم نمیاد جایی نشون داده باشن که همه زمان ویکتور چجوری میمیرن...تو این فصلم که نشون میده مرد زردپوش داره میخورتشون،هم مامان ویکتورو هم چندتا آدم رندوم رو...بنظر من خط پایان هر سری داستان که مثلا 30 یا 40 ساله با رد دادن یه شخصیت تموم میشه که میزنه همه رو میکشه...سری قبلی ناشناس بود..اینسری هنری
یادم نمیاد جایی نشون داده باشن که همه زمان ویکتور چجوری میمیرن...تو این فصلم که نشون میده مرد زردپوش داره میخورتشون،هم مامان ویکتورو هم چندتا آدم رندوم رو...بنظر من خط پایان هر سری داستان که مثلا 30 یا 40 ساله با رد دادن یه شخصیت تموم میشه که میزنه همه رو میکشه...سری قبلی ناشناس بود..اینسری هنری
تو این فصل همش تصورات دارن خیلی زیاد شده، هیجانو آوردن پایین ، ولی بوید و ویکتور واقعاً تو نقشن ،یچیز دیگ میزنه تو ذوق آدم اینکه بحث میکنن سریع قهر میکن بعد یکی میره باهاش تنها حرف بزنه ، هی این داستان تکرار میشه
خب شمایی که غر میزنی میگی معما پشت معما برو بشین کارگاه پوآرو نگا کن همون قسمت برات قاتلو پیدا میکنه! سبک سریال همینه دیگه،درسته روندش یکم کنده ولی کلیات داستان جذاب و جدیده خیلی از پازلاش هم کم کم مشخصه داره کنار هم چیده میشه
تنها تیکه جذاب این قسمت، همونجایی بود که تبیتا و مرد زرد موش همدیگرو دیدن.. بقیش چرت و بی معنی بود...
بنظرم کت زرده الکی تابیتا رو تهدید کرد که این کارو انجام ندن معلومه مثل سگ ترسیده از اینکه اینا بتونن استخونارو نجات بدن بنظرم تابیتا نباید تحت تاثیرش قرار بگیره فقط اینو نفهمیدم چرا گفت تو دوست نداشته من بودی؟
فکر کنم یه بار بود ویکتور درباره مرد کت شلوار زرد گفت که با ماشین اومد پیشمون و مرد خوبی بود (که داشت برای اینا هم نقش بازی میکرده) من فکر کنم اون موقع رو میگه شاید با میراندا و جید قبلی الکی دوست شده بوده... بعد خودش میراندا رو خورد😑
من حس میکنم داستان مرد زرد پوش از آدمای تونلی جداست...یا اینکه زردپوشه کسی که طلسمو براشون خونده و نامیراشون کرده...و با پیدا کردن استخونا شر مرد زرد پوش فکر نکنم کم بشه از سر اینا...
چرا تابیتا رو نکشت کت زرده؟ کسی تحلیلی داره!
برای اینکه بازی خوشبگذره بهش
بنظرم جید و تابیتا و پسر تابیتا در ادوار مختلف شخصیت هایی هستن که باید تا ته تموم شدن هر دوره زمانی این لوپ باشن...نمیدونم برای اینه بیشتر از همه زجر بکشن یا مرگ همرو ببینن یا چی...جید ها همیشه به دست مردم میمرن احتمالا بعد اینکه مردم رو بکشتن میدن...یا امثال هنری توهم میزنن و میکشنشون...تبتاها در راه کمک به بچه ها و پسرشون همیشه تنها میمونه
قسمت جدید کیفیت 480 زیرنویس نداشت
درود بر شما ممنون از اطلاع رسانیتون، تصحیح شد
این جایی که سریال قرار داره فععک نکنم با دو سه قسمت دیگه تموم شه برای جواب دادن به این همه سوال یه فصل دیگه میخواد سریال
تمدید شده برای فصل پنج
این پس یعنی نمیتونیم امید داشته باشیم حداقل یه ذره جلو بره سریال همین آش همین کاسه
رفت تا 2سال دیگه باید بمونیم تو خماری
اره باز باید تا دو سال دیگه بمونیم تو خماری
قسمت جدیدشو کی میذارید
در دست ترجمهس، به زودی اضافه میشه
این قسمت به نظرم کلا این نظریه که میگه اینا تو کما هستنو رد میکنه بابای ویکتور هی داره رویا هایی میبینه از اینکه زندس و تو بیمارستانه ولی خب داستان اینه که اون مرد زرد پوش اینو میخاد و اگه واقعیت بود اینجوری نمیشد
هر قسمت فقط ۱۰ دقیقه آخرش
یعنی فصل اول ودوم با ذوق کامل نگاه کردم.فصل سوم افت کرد فصل چهارم اصلا گند خورد توش فقط میزنم جلو.حیف این سریال جذاب که الکی با طولانی کردن گند زدن رفت🤦🏼♀️
با احترام کامل برو پلنگ صورتی ببین این فیلم برای سن و شعور شما توصیه نمیشود.
بازم یه قسمت تخمی دیگه ، دوستانی که از mx player استفاده میکنن پایین سمت راست نگه دارن با سرعت ۲ برابر از این سرطان رد میشید
تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ نوشتم ولی توجه لازم بهش نشد . یکبار دیگه بخوانید ، باشد که ایمان بیاورید .
تصاویری که پدر ویکتور میبینه بخاطر همون خونیه که زرد پوش از خودش ریخت تو نوشیدنیشو اونم خوردش
اسرائیل حمله کرد و بوید هنوز نرفته تو تونل داداش برووو دیگههه سه هفتهس منتظریم ولی جدی کنی اگه چیزیش میشد واقعا عر میزدم بدبخت مامان باباش با چه زجری کشته شدن، این بچه گناه دارههه این سوفیا هم آدم دوس داره مث سگ بزنتش اه. داره همه رو به جون هم میندازه، انتظار داشت با زنده کردن اون یارو چن نفر توی کلونیهوس کشته بشن ولی الجین سریع اومد تو بازی مرد زردپوش بیشتر داره بازی روانی ایجاد میکنه، براش اهمیتی نداشت کسی بمیره یا نه فقط میخواست کاری کنه مردم رو به جون بوید و دانا و جید و تبتا بندازه. کاری هم که با زن بوید کرد رو داره با بابای ویکتور میکنه.
boid: hey hey heyyyy heyday wowwwww wow woo noooo noonoo Every body come done sara stop heyyyyyyyyyyyyyyy66 hooooowwww
کت زرده همون شیطانی که طلسم زدن احضارش کردن تا جاودانگی بده بهشون واین کد رو سریال به ما میده که تا آگاه وبیدار نشیم تناسخ ادامه داره البته اکثرا به این موضوع آگاه بودیم 👍
بالاخره یه قسمت خوب قسمت ۷
نظر حاوی اسپویل میباشد
یه جنین رو توی تخم مرغ کشت، در واقع قربانی داد
تازه از قسمت ۷ به بعد داستان داره جالب میشه
خاک برسرشون پنجاه دقیقه چرت و پرت به جز دقیقه آخر...قلبم اومد تو دهنم برای کنی 😮💨 بابای ویکتور بدبخت هم صد در صد خودش رو به کشتن میده فکر میکنه همش رویا هست😭 یه سوال مرد کت شلوار زرد چرا اون آدمه رو زنده کرد اومد خانه اجتماعات بعد زود کشتنش...اصلا چرا زندش کرد کار خاصی هم نکرد که ... حالا نگرانیم تا هفته بعد اینه که کنی سقف اتوبوس رو بست که اینا میان یا نه🫠
واقعا دیگه داره داستان کش پیدا میکنه آخه سوال پشت سوال ایجاد کردن که چی بشه خدا کنه مصل got و ... آخرش ضعیف نباشه و بی پاسخ
نظر حاوی اسپویل میباشد
اینکه فک کنم توهمی هست که مرد کت شلوار زرد با ریختن خونش تو نوشیدنیش بهش داده
این قسمتم باز معما طرح کردن هیچی به هیچی😂😂
پشمام چه هیچانی داشت قسمت هفت
ولی تنها سریالیه ک تیتراژشو رد نمیکنم خیلی خوبه
حس میکنم سرکاریم :/ حداقل تا الان باید یه معما رو حل میکردن.. نه اینکه هی معما پشت معما اضافه کنن🤦🏻♀️
به جهنم که دانا داشت می مرد داستان پیش ببرید ریدم توش
دقیقا مثلا باید ناراحت میشدیم برای دانا؟ جیم بدبخت مرد هیچ کس به یه روش نبود دیگه دانا جای خود داره
نظر حاوی اسپویل میباشد
عجیبه یه نفر نگفت فیلم خوبی هست یانه تا خود آدمین فیلمو اسپول کرده شاید تعداد نظرات نشون دهنده ی جالبی سریال باشه ولی چرا تعریف کردید فیلمو ؟😡
منظورت سریال هست دیگه؟!؟
یه تئوری جدید: ببینید کلاغا تو ۳ تایم اومدن و هشدار دادن ۱. زمانی که اون پیرزن داشت فال تاروت میگرفت برا فاطما ۲. داشتن اون مرده رو دفن میکردن، که رندال هم سرش پایین بود(یعنی میدونست، و چیز عجیبی براش نبود) ۳. ویکتور به لباس اون مرد زرد پوش تو جنگل برخورد کرد. اولا کلاغا به نظرم روح افراد مرده تو اون شهر هستن و اومدن به وجود مرد زرد پوش هشدار دادن پیرزه زن، اون دختره، زمانی که داشتن دفن میکردن اون مرد رو و لباس مرد زرد پوش. رندال رو خیلی بهش شک دارم تئوری ندارم راجبش ولی جلو تر اگه بود میگم ولی چند صحنه مشکوک داشت همه داشتن کلاغا رو نگاه میکردن حتی اون دخترهه (زرد پوش)هم شوکه شده بود ولی رندال چیز عجیبی نبود براش ایا یه مرحله از مرد زرد پوش بالا تره؟!!! آی دونت نووو هیولایی که فاطما داره درست میکنه، مث عروسکا زنده میشن و حس میکنم واقعا کمک کنندس چون فیلم خیلی بر پایه برگشت عواطف ساخته شده.
اصلا نمیتونم بفهمم چطور میخوان این همه سوالی که هر دفعه تو ذهن مخاطب ایجاد میکنن رو جواب بدن؟ قسمت جالبی نبود. تقریبا هر قسمت موضوعی حل نمیشه فقط به سوالات آدم اضافه میشه و مشتاق تر میشی برای قسمت بعد بلکه جوابا رو پیدا کنی. امیدوارم مثل سریال lost بیننده رو با کلی سوال تنها نذارن!!!! عروسک ها ترس یکی دیگه بودن، چرا به بقیه حمله کردن؟
دوستان من این تیکه سریال رو متوجه نشدم چرا مردم شهر نسخه تناسخهای قدیم جید رو کشتن ؟
تاهرسری به یک صورتی بمیره و دوباره زنده شه به شکل دیگه ببادتواون شهر تاابنکه خود اصلیشو پیداکنه بنظرم
کت زرده گفت که این بخششو خیلی دوست داره که مردم میفتن به جون هم فکر کنم به همین خاطره . اون اومده مردم شهرو نسبت به هم بدبین کنه تا همو بکشن
جید و تابیتا میتونن راه خروج رو پیدا کنن برای همین بچه ها هربار ازشون کمک میخوان اونا هم با تناسخ به شهر برمیگردن ولی هربار اون یارو کت زرده وقتی نزدیک به نجات میشن فاتحه همشون رو میخونه که مردم توی شهر اسیر بمونن
چون وقتی واقعیت رو میفهمن شروع میکنن به ترسیدن ازش
تو فیلم پسره گفت که بعد اینکه مردم میفهمن جید چه کاری کرده از عصبانیت اونو میکشن .احتمالا در آینده قراره ی قلطی بکنه 😂.من میگم جید و تابیتا تو به وجود آمدن اون شهر طلسم شده نقش داشتن چون تابیتا اخر فصل قبل گفت یکی از اون بچه ها.که آنکویی میگفتن بچه من و جید بود .
چون جيد خودش میگه نسخه های قبلی من هم مثل من سعی میکردن تا راهی پیدا کنن اما وقتی به نتیجه نمیرسیدن و افراد بیشتری میمردن نسخه های قبلی جید رو هم خود آدما میکشتن چون نسخه های قبلی جید هم دنبال راه خروج میگشتن (یه فکت کلی هستش وقتی یه نفر برای مردم مضر باشه خود مردم خودجوش از سر راه برش میدارن)
این قسمت فقط داشت اشک مارو سر دانا در میآورد سکانسایی که منتظرشون بودیم توی قسمت ۶ ببینیم رو پاس دادن روی قسمت ۷ اصن نفهمیدم این ۵۰ دقیقه چطوری تموم شد از بس محتوای خاصی نداشت احتمالا توی imdb هم نمره کمی میگیره. فقط تنها پوینتش این بود ک اون تئوری که دو هفته پیش مطرح کردم راجب اینکه ترساتون بعد از مرگ زنده میشن و برمیگردن توی این قسمت تایید شد یچیز دیگم عجیب بود، سوفیا توی سر سارا حرف میزد ک خواستههاشو انجام بده ولی برای بابای ویکتور اومد خون ریخت توی نوشیدنیش این عجیب بود، قسمتا بعدی ببینیم گندش چجوری در میاد قراره چیکار کنه اون سکانسی هم که ایتن و ویکتور داشتن باهم نقاشی میکشیدن خیلیییی حرفهای طراحی شده بود قشنگ یکی بودن نقششون رو داشت بیان میکرد با نحوه تصویر برداریش اینکه در آینده ایتن هم مثل ویکتور صحنههارو با نقاشی ثبت میکنه ولی در کل اپیزود پر باری نبود
چقدر بی مزه بود این قسمتش بعد دو هفته اخه این چی بود !
دو هفته منتظر بودم که سکته قلبی دانا و آماده شدن مجسمه فاطیما رو ببینم🫠🤔
2هفته منتظر موندم ک یه قسمت لوسو ببینم فقط 2دقیقه ی آخرش جالب بود بقیشو فقط کش دادن
خب تئوری هایی که دوستان به اشتراک گذاشتن واقعا جالبه ولی منم یه تئوری دارم که دوست دارم به اشتراک بزارمش ما تو کل سریال جنازه های کسایی رو میدیدیم که حالا جیگر هاشون یا قسمت میان تنه شون خالی شده ولی تا جایی که یادم میاد هیچوقت ندیدم که هیولا ها اونارو بخورن اونا فقط کشتن ولی دیدیم که زرد پوش خورد تو یکی از قسمتها نشون داد این تئوری ای که من دارم اینه که تمام هیولاها برای زرد پوش کار میکنن یجورایی نوکرشن و اون چیزی که از کشتن انسان ها بدست میوردن رو میبردن برای زرد پوش منظورم اینه که یجورایی هیولاها انگار مجبورن که اینکارو بکنن بخاطر حالا شاید اون قرار جاودانه ای که بستن باشه
موافقم. انگار شرط جاودانه بودنشون همینه. بکشن تا زردپوش ازشون تغذیه کنه.
میخوردن حالا زبون نخوردن مثل زرد پوش ولی برین فصل های قبلیو نگاه کنین مخصوصا قسمت بابای کن اگه اشتباه نکنم میبینین که میخوردن
ایشالله امروز بیاد خیلی خوشحالم که این فیلم اینقدر اجتماع فعالی توی بامابین داره و کاربرا باهمدیگه راجبه تئوریا بحث میکنن
اگه خدا بخواد دیگه فردا پخش میشه😮💨😮💨😮💨😮💨😮💨😭😭😭😭😭😭
نظر حاوی اسپویل میباشد
این تئوری خیلی جالب بوددد🤌🏻
انهههههههه 😻🙆
دوستان اگه یه سریال شبیه این میشناسید لطفا بهم معرفی کنید ممنونم
سریال Lost (گمشده). توسط تیم سازنده ای که فرام رو ساختند ، ساخته شده. البته نمیدونم دیدی یا نه.... سریال Manifest (لیست پرواز). البته این سریال با فرام فرق هایی داره ولی درکل تو یه سبک هستند. یعنی اگه فرام رو دوست داشتی اینم دوست خواهی داشت. اگه هیچ کدوم از اینارو ندیدی اول Lost رو ببین. چون کاملا شبیه فرام هستش. خاصیت سبک معمایی هم جوریه که کلیشه ای نیستن و همشون کنجکاوی مخاطب رو زیاد میکنه
سلام بعضس از برو بچ خیلی تحلیل های باحالی از این سریال دارن. بنظر شما نمیشه از آهنگش هم یکمی تحلیل کرد چون متنش یجوریه
وای نمیتونم صبر کنم تا هفته بعد خیلی قسمت پنج هیجانی بود اه
چرا امروز قسمتش آپلود نشده؟
امروز پخش نمیشه دوست عزیز
قسمت ششم امروز ۳ خرداد پخش نخواهد شد و این هفته فرام پخش نمیشه و هفته بعد قسمت ۶ منتشر میشه یعنی در تاریخ ۱۰ خرداد . به دلیل مراسم یادبود در امریکا ، امروز این سریال پخش نخواهد شد
میشه جواب بدین قسمت ۶ کی میذارین
امروز پخش نشده دوست عزیز، هفته آینده
ایفوریام نمیاد پس؟
نه اون پخش میشه
قسمت جدید سریال "From" این هفته به دلیل تعطیلات "Memorial Day" امروز پخش نمیشه یکشنبه هفته بعدی یعنی 10 خرداد پخش میشه
چه مسخره :/
امروز نمیاد نه؟
نه دوست عزیز، هفته آینده قسمت جدید میاد
اینکه تغییراتی داره رخ میده که بقول ویکتور تاحالا رخ نداده مثل بارش برف و زود سبز شدن درختا و تغییر اون بچه لباس سفیده همشون از اتفاقات خوب میگن شاید توی این کالبد جدیدشون(تابی و جید)قراره نجات بدن شهرو یارو زرد پوشه رو احتمالا سارا متوجهش بشه شایدم سارا رو دوباره تبدیل کنه به همون سارای قبل ...
چقد طولش میدن خدایی😮💨 هر قسمت کلیییی سکانس بی معنی و کسل کننده داره که اصلا برای بیننده مهم نیست اینارو نشون میدن مثلا: جیغ زدن فاطیما برای آروم شدنش یا وقتی داشت اون چیز رو درست میکرد نزدیک چند بار بوید و کنی در میزدن میومدن داخل چرت و پرتی میگفتن میرفتن یا پیدا کردن کتاب قصه چقد طول کشید یا سکانسای بی معنی سارا با مرد کت شلوار زرد یا مبارزه الکی با عروسکا یا مست شدن بابای ویکتور از همش مزخرفتر سکانس ماشین دزدیدن اون زن پلیسه بود خدایا اصلا چه معنی داشت؟.....یعنی همش چیزشعر نشون میدن به جز داستان اصلی رو بگن😮💨
دقیقا
خب می خوای یه دفعه ای کل صحنه های مهم رو نشون بدن؟ واقعا نمی دونم دنبال چجور سریالی هستید
همین ک قطره قطره دارن بهمون سکانس معنا دار نشون میدن برای همینه ک جذابش کرده
کاری که من توی سکانسای حوصله سربر میکنم اینه که دستمو میذارم سمت راست صفحه و با سرعت ۲ برابر اونارو رد میکنم😂
کلا این فصل همینه. سه فصل معما طرح کردن و حالا باید یجوری جمعش کنن.
هشدار اسپویل خیلی واضح مشخص شده جید و تابیتا چندین بار اومدن و شکست خوردن خیلی عجیبه واقعا این یارو کت زرده رسما با خدا هیچ فرقی نمیکنه . هرکاری اراده کنه انجام میده . میشه گفت به راحتی حذف نمیشه یا سریال پایان وحشتانک با قتل عام زیاد داره یا یهو از خواب پا میشن و فراموشی میگیرن😂 هیچ ایده ای ندارم چطوری میخوان اینو یکشن. اینجور که بوش میاد یکی دو فصل دیگم طولش میدن یارو چندین ساله داره با انواع تئوری ها مردم شهر رو شکست میده خیلی مسخره میشه راحت مردم برنده بشن حتما یه اتفاق وحشتناک باید بیوفته حسم میگه تنها کسی که میتونه جلوی این کت زرده رو بگیره ویکتور هست هیچکس راجب ویکتور حرف نمیزنه ولی به نظر من مهم ترین نقش میتونه دست اون باشه
نظر حاوی اسپویل میباشد
بوید یبار از کنی میپرسه برو سرشماری بکن ببین چن نفر توی شهر داریم و کنی میگه ۴۷ نفر رادیوی ماشین آمبولانس هم یبار روی عدد ۴۷ ثابت میمونه. تئوری بعدی راجب مرگ جیمه ک این زیاد تئوری نیس بیشتر شبیه اطلاع دادنه. توی کارت های تاروت یه کارتی هست به اسم hanged man یعنی مرد آویزون شده، اسمشو حتما سرچ کنین گوگل و عکسشو ببینین. دقیقا حالتی که جیم آویزون شده بود با حالت کارت یکیه حتی خم شدن پاش، معنای این کارت به معنی خرد و دانش و قربانی شدن بخاطر دانشه. یه تئوری دیگم دارم ک خیلی دوره ولی گوشه ذهنتون داشته باشید، خب میدونیم ک تبتا نسخه ی دیگهی میرانداس و ایتن و جولی هم نسخهی دیگه ی ویکتور و خواهر ویکتورن(اسم خواهر ویکتور رو یادم رفته شرمنده)، خب طبق این مسئله وقتی ویکتور و ایتن دوتاشون استوری تلرن(یعنی داستان گو هستن و باقی میمونن تا داستان رو برای نسل بعد بازگو کنن) میدونیم که جولی هم استوری والکره یعنی در داستان یا اصطلاحا همون در زمان سفر میکنه خب پس شاید خواهر ویکتور هم همین قابلیت رو داشته باشه و مثل جولی در زمان سفر کرده باشه و هنوز زنده باشه چون ویکتور گف هیچوقت جنازه خواهرشو پیدا نکرد و فقط یه تیکههایی ازش پیدا کرد ک شاید اصن اون تیکه ها مال اون دختر نباشن. این تئوری فعلا پشتوانهای نداره و دور از ذهنمه ولی بیانش جالب بود. تئوری بعدی راجب عروسکای داخل رودخونهس، من خودم هنوز منطقی برای این پیدا نکردم پس صرفا براتون بازگو میکنم تا نظر شما رو بدونم، خب ما دیدیم ک تبتا گف وقتی بچه بوده یه همچین عروسکی رو داشته. از اون طرف قسمت اول از فصل اول رو اگر بخاطر داشته باشید دختر بچهای که روی تاب داشت بازی میکرد ک مامانش صداش زد گف بیا داخل داره شب میشه دقیقا یه عروسک مثل همون توی دستش بود(هیچی داخل فرام تصادفی نیس)، یادآوری کنم همون دختر بچه ی بدبخت رو میگم ک در رو برای پیرزن هیولا باز کرد و پیرزن بچه و مامانشو پاره پوره کرد و ما همون قسمت اول ک تازه با فرام آشنا شده بودیم جیشیدیم از ترس. خیلی اپیزود خفنی بود. و خب دلیلی که دارم میگم هنوز منطقی برای این پیدا نکردم اینه ک این دختر بچه نمیتونه تبتا باشه چون اولا توی بچگی کشته شد و دوما همون موقع ک داشت تاب بازی میکرد با عروسک، بوید با زنگولهش از پشت سرش رد شد و گف برید خونههاتون. پس زمان حال بوده. تئوری بعدی راجب حرف دوم تبتاس، ک گف وقتی میمیریم ترسای ما زنده میشن و برمیگردن اینو راجب عروسکا داشت میگف ولی خب این اتفاق توی بقیه قسمتای فرام هم رخ داده و فقط راجب ترس هم نیس وقتی با ترس بمیری، ترسات زنده میشن ولی اگر با امید بمیری، امیدت زنده میشه و برمیگرده به شکلی که به مردم فرام کمک کنه، حالا شاید براتون سوال باشه این "امید" رو از کجا میگم. یادآوری : یه زمانی بود توی فرام ک همه محصولات کشاورزیشون گند کرده بود و خراب شده و داشتن از گشنگی تلف میشدن خانم چینیه که توی غذاخوری کار میکرد(مادر کنی)، مسئول تهیه غذای مردم شهر بود و چقدم خانم نازی بود و با اون وحشتناکش مطمعنم همه گریه کردیم، حالا این تئوری از این نشات میگیره که این زن بشدت شجاع بود و جلو چشمای بوید با شجاعت و امید کشته شد(اگر دیالوگاش یادتون باشه)، بعد از مرگ این خانم چینیه یهو کلی محصولات کشاورزی تروتمیز و سالم پیدا کردن مردم فرام اینجاس ک میگم این زن چون مسئول غذاها بوده وقتی کشته شد امیدش برگشت به این شهر. امیدوارم از این طوماری که براتون نوشتم لذت برده باشید، اینا صرفا برداشت من تا اینجای سریال بوده و خوشحال میشم نظرات شماعم ببینم.
تو خیییلی تیزبینی خدایی. یه سوال. من اون پایین یه کامنت گذاشتم. گفتم وقتی پدر ویکتور در قسمت 5 مست میکنه بعد کِنی و ویکتور میبرنش تو اتاق ، اگه به پشت سر کنی نگاه کنی ، یه نقاشی میبینی که انگار شبیه یه روح توی شبه یا کسی که در شب لباس سفید پوشیده و خانم هم هست. ما میدونیم که ویکتور تفریحی نقاشی نمیکشه بلکه براساس چیزایی که میبینه نقاشی میکشه تا همیشه مدرکی برای به یاد آوردن داشته باشه و (به قول خودت) هیچ چیز هم توی فرام اتفاقی نیست. برسیم به سوال: بنظرت اون نقاشی چیه یا به چی اشاره میکنه؟
بابا ایول. دمتگرم. به این میگن یه تحلیل گری که صرفا تحلیل گر نیست بله یک بیننده هم هست. بعضیا میان در مورد نورپردازی و موسیقی متن و... حرف میزنند. اولین باره که یه کامنت طولانی رو با لذت و اشتیاق میخونم. من که خیلیی باهات موافقم
وای عجب تئوری هایی دادی دمت گرممم👌🏻👌🏻 امیدوارم همینطوری بشه قضیه با ترس مردن یا با امید مردن خیلی بزام جالب بود خیلییی
عجب مخی داری باریکلااا، تا الان بهتر از همه تحلیل کردییی🤌🏻🤌🏻
من تالا کامنت نذاشتم، ولی دیدم تئوری دوس دارین گفتم بیام چیزایی ک تا الان متوجه شدم رو بگم. طولانی میشه. مرد کت زرد اولین باری نیس ک خودشو بجای یکی جا زده و بین مردم جا داده، یجای دیگه هم ک قبلا اومده در نقش "تالی" بوده، پیرزنی که سوار اتوبوس اومد تو شهر و فاطیما با چاقو اشتباهی کشتش. یسری دیالوگ و لحن مشترک بین تالی و مرد کت زرد هست ک لو داد اون پیرزنه مرد کت زرد بوده، یجای دیگه هم به فاطیما میگه من ۴ تا بچه دارم و ۷ تا نوه( تعداد بچههایی ک انگکویی میگن ۷ تاس)، اولین کسی ک متوجه شد فاطیما حاملهس این پیرزنه بود با اینکه فاطیما به هیشکی نگفته بود، یجا هم فاطیما با پیرزنه داشت حرف میزد یهو یه کلاغی اومد خودشو کوبید به پنجره ک پنجره شکست و کلاغ پرت شد داخل(کلا کلاغ ها نشانه ی هشدارن)، حتی موقعی ک جیم رو داشتن خاک میکردن باز کلاغا اومدن اونجا و سروصدا کردن ک هشدار بدن چون مرد کت زرد در نقش این دختر مذهبی جدیده کنار قبر وایساده بود، یا اینکه هرکی اول درخت رو میبینه کلاغا هم میبینه ک خب بازم میگم کلاغا نشانهی هشدارن. این از این تئوری. تئوری بعدی اینه ک یسری آدمک سر چوبی ما داخل جنگل دیدیم ک تو سرشون حالت میخ بود، این سرای آدمک چوبیا رو رندال درست میکنه و میده دست جولی که جولی سفر در داستان بکنه(جولی استوری والکره) و اینارو حالت محافظ بذاره توی جنگل، حالا از کجا فهمیدم کار رنداله؟ چون اگه یادتون باشه یسری بالا سقف اتوبوس نشسته بود و با چاقو داشت چوب میتراشید و چوبه شبیه سر آدمک بود و یجای دیگه هم روی صندلی نشسته بود ک روی میز جلوش یدونه از اون سر آدمکای تازه تراشیده شده بود. تئوری بعدی راجب عدد ۴۷. این عدد بارها توی سریال تکرار شده. تالی که میگم همون پیرمرد کت زرده بود گف من ۴ تا بچه دارم و ۷ تا نوه
دوستان عزیز جسارت نباشه به جای نظر دادن که خیلی قسمت که ۱شنبه اومد خفن بود بگین چی دستگیرتون شد به چه نتیجهای رسیدین با ۲تا فایت با عروسک سریال براتون جذاب میکنه؟ اونم عروسک های که در بچگی تو آب انداخته بوده بزرگ شدن یا خیالاتی که برده به قبر بچه ها چی دستگیرتون شد اینو بگین نه بگیم باهال بود باحال بود
این مرد کت زرده خیلی قدرت هاش متفاوته چیزی که اونو متفاوت میکنه با موجودات جنگل اینه که کسی اونو نمیشناسه و میتونه خیلی کارها کنه و اینکه توی صبح میتونه بیاد بیرون قدرت دست موجودات جنگل رو داره و اگه دقت کرده باشید اون با برنامه ریزی کنار جاده ایستاده بود جوری که انگار میدونست قراره کسی اونو سوار کنه پس با این فکت مطمئن میشیم که همه چی زیر سر کت زرده هست چون خودش کاری کرد که اون مرد وارد این شهر بشه توی ماشین که بود فقط با یه دستمال کاری کرد که راننده بیهوش بشه و آخرای قسمت ۱ هم دستشو رو سینه اش گذاشت گفت بیدار شو بعدش هم مثل ماست کشتش این یارو معلوم نیس جادوگره جنه ناظره😂🤦
مرد کت شلوار زرد حتما نقشه هاشون رو خراب میکنه فکر نکنم اصلا بتونن از اونجا برن .....به جز قسمت پنج یه چیز جالب هم نشون ندادن تا حالا خدایی... کارای فاطیما خیلی بی معنی هست سکانسای مربوط بهش رو فقط رد میکردم یا مثلا اون عروسکا چه معنی داشتن اصلا یا آب خوردن سارا ...خیلی هم راحت با مرگ جیم کنار اومدن 😮💨
فکر میکنم فاطیما چون ایرانیه زیادی بهش میپردازن تا جذب مخاطب کنن مخصوصا اونجا که یک گریزی به فرهنگ و عقاید کشورش زدن وگرنه به جز حاملگیش بقیه مسائلش الکی بود
چند شنبهها میاد !؟ میخوام بدونم چی میشه 😝
ارادت... یکشنبه ها عزیزجان
واقعا سریال مرموز و پرفکتیه ایولل.. الان جید و اماندا بلید برن از توی اون قبری که بچه هان نجاتشون بدن و برن خونشون
حاجی جیدو خیلی دوست دارم
قسمت پنجم چقدر قشنگ بود فوقالعاده شد سریال
حقیقتا برگام ریخته روند داستان جالب شد
نظر حاوی اسپویل میباشد
من پایین یه نظری دادم در مورد روند سریال که کسل کننده شده. تا قسمت 4 اینجوری بود ولی خدایی قسمت 5 تمام قاعده رو تغییر داد. عالیییییی بود.
نظر حاوی اسپویل میباشد
دوستان پاسخ به کامنت ها گزینه ی اسپویل رو نداره که بزنم پس لطفا اگه ندیدید از اینجا به بعد نخونید........... خب بازم برمیگرده به نجات بچه ها و باید یه جوری اونارو نجات بدن. ما دیدیم که اون هیولا ها جد رو به زور وارد قبر کردن و یکی از اون بچه ها اونجا بود و دوباره گفت آنکویی(به یاد بیار) و بعد این اتفاق جید از خواب پرید و گفت میدونم چجوری از شهر خارج بشیم. اینجاست که میشه فهمید جید اطلاعات جدیدی از شیوه خارج شدن بیاد آورده ولی تو این قسمت بهش اشاره نکرد و باید منتظر قسمت بعدی باشیم. اما من یه تئوری دارم. ممکنه اون بچه ها یه جایی دفن شده باشن و با سنگ پنهانشان کرده باشن. وظیفه ی جید و تابیتا پیدا کردن اوناست. که ممکنه یه جایی باشه مربوط به دریاچه ی اشک. همچنین ما فهمیدیم که تمامی شخصیت های جید به دست هویلا ها کشته نشدند و به قتل رسیدن. پس ممکنه که هیولا ها توان کشتن شخصیت های تناسخ یافته را نداشته باشن بجز مرد زرد پوش. برای همین اونا توی غار جید را نکشتن و به زور اونو وارد قبر کردند. البته اینایی که گفتم صرفا تئوری هستن و ممکنه درست نباشن
جید فهمید که بچه ها کجا نگهداری میشن (همون جایی که اون هیولا ها اونو انداختن) و بنظرش باید بره اونجا و بچه هارو از اونجا نجات بده و این باعث میشه از اون شهر برن
درود kiyan72119 به نظرم اون تئوری که گفتی هیولا ها نمیتونن افراد تناسخ شده رو بکشن اشتباهه،چون مادر ویکتور(میراندا) توسط اون هیولایی که فاطیما به دنیا آوردش کشته شده بود.
وای قسمت پنج عالیههههه پشمام ریخته فقط
فکر کنم بیشترین کامنت رو این سریال داشته باشه😁 وسط تحلیلاتون میشه بگید این فصل آخره یا نه؟
تا جایی که شنیدم یک فصل دیگه هم داره و بعد تمام
گفتن فصل پنج هم میاد سال بعد 😢😢
سلام خسته نباشید بسته گرفتم پولم از حسابم کم شد ولی اشتراک تمدید نشد میشه بررسی کنید ممنون
درود بر شما اشتراک شما فعال شده و قابل استفاده می باشد در صورت عدم نمایش صحیح روزهای باقیمانده، یک بار از اکانت خود خارج و دوباره به آن وارد شوید
کنایه یه کسایی که میگم جواب هیچ سوالی رو نداده سریال واقعا قسمت 5 عالی بود
دوستان قسمت 5 گاد بود
فکر میکنم هر کسی که توی این شهر تشنج میکنه (ایتن، الجین، سارا) بخاطر اینه که از گذشته ربطی به این شهر دارن. حس میکنم بخاطر همینه که این شهر سعی میکنه باهاشون ارتباط بگیره و از اونا به نفع خودش استفاده کنه. از سارا برای قضیه برادرش و... استفاده کرد. از الجینم برای برگشتن اسمایل... الانم از ایتن کمک گرفته که چشمه اشک ها رو پیدا کنه. حس بدی نسبت به این موضوع دارم فکر میکنم ایتن هم قراره اینبار قربانی این شهر باشه. درسته که جولی و ماریل و رندال هم دچار تشنجات شدند ولی اونا بخاطر نفرین اون کرم ها و اون بالرین این اتفاق براشون افتاده بود. اینکه جولی داره الان داستان گردی میکنه، یه حسی بهم میگه که رندال و ماریل هم میتونن یه بخش مهم دیگه ای از این داستان باشن. (همه اینا فقط نظرات شخصیمه و تئوری هاییه که راجع بهشون دارم. خیلی جدی نیستش😭)
نظرت خیلی محترمه و من شخصا با تئوری تو موافقم. اما ، صدا های توی سر سارا به دقیقی معلوم شد که بخاطر مرد زرد پوشه نه شهر. سفید شدن و تشنج رندال ، جولی و ماریل هم حس میکنم بازم بخاطر مرد زرد پوشه. چون دیدم که وقتی سوفیا با ماریل برخورد کرد دوباره همون حس بهش دست داد
نظر حاوی اسپویل میباشد
خب اینایی که گفتی همشون حقیقت هایی هستند که خود سریال به ما گفته چیز جدیدی نیست یا شامل تئوری و تحلیل نمیشه
کسایی میگن چرا سر و ته فیلم معلوم نیست و اینا چرا عادی شده و این حرف ها چون سریال ادامه داره فعلا و میخواد همزمان هم شما بفهمید سریال رو هم خود بازیگرا بفهمن یعنی جوری نباشه یه چیزیو نشون بدن شما زودتر بفهمید مثلا دختره که در اصل همون کت زرد معروفه کم کم بهش مشکوک میشن مطمئن باشید و اینکه سریال میخواد شما هم سوال براتون پیش بیاد که این چجوری بوده چطوری شده و... یکم فکر کنید بعد بیاید کامنت بذارید
نظر حاوی اسپویل میباشد
عالی گفتی
فیلم هندیه دیگه کت زرده شده خدا داره سارا مثلا ابراهیم هستش امتحان میکنه بوید حلقه زنش که دستش از خاک اومد بیرون از جیبش میفته پیدا میکنه اونا هم دریاچه اشک با پرنده پیدا میکنن فیلم واقعا مسخره شده هیچکدوم از سوالات قبلی پاسخ داده نشده آخرش میبینی اینا همه برزخ یا قیامت جایی بودن
دقیقا اینا پاشخی ندارن میبینی تهش دارن کتاب داستان میخونن
درود..اون پایین تر ها ما یه نظری دادیم و بنظر اومد بعضی دوستان خیلیی متعصبانه دارن به این سریال نگاه میکنن. سپاس خدای عزّووجل که بعد همون فصل 1 عطایش رو به لقایش بخشیدم.به هر صورت فیلم و سریال سلیقه ایه اما یک سری فاکتور مشخص و مینیمال هست که واقعا هر فیلم و سریالی با هر سبک و سیاق و سلیقه ای باید داشته باشه. اون واکینگ دد و گیم آف ترونز با اون دبدبه و کبکبه نتونستن تا فصل آخر رضایت مخاطب رو جلب کنن و ضعف داشتن این که دیگه ............ ولی بنظرم اگر این ایده دست کارگردانایی مثل ام نایت شالامان، مایک فلاناگان یا امثالهم بود شاید این ایده فشرده تر، پاسخ دهی بهتر به معماها و کم اپیزودتر می بود که قطعا مخاطب هم معطل نمیشد و در مدت زمان کمتری به پاسخ سوالات میرسید.
در جواب مجید، ببین اقا مجید مقایسه فرام و اون ۲ سریال شاهکار قابل قیاس نیست اونا تا فصل ۷ تقریبی بگیم... عالی بود ادم لذت میبرد مشخص بود که چیه و هدف چیه ، این اصلا سر و ته نداره ۴ فصل گذشته هیچ چیزی مشخص نیست عیچ فقط تو یه روستان شهر هم نیست هربار یکیشون میمیره بعد میرن تو جنگل بعد برمیگردن بی اساس و پایه
والله واکینگ دد تا فصل ۷ محشر بودش بعدش یکم داغون شد ولی باز با اسپین آف هاش جمع کردن اینا یک داستانی کارگردان طراحی کرده الان توش موندن بعد ۴فصل اینا روی بردن سمت کتاب داستان بچه های خردسال طبق اون دارن پیش میرن از آخر میبینی دارن داستان برای همدیگه تعریف میکنن بخدا خیلی داره هندی میشه تخیلی هم گذرونده یکم بیشینن فکر کنید دوباره از اول نگاه کنید مریضی بوید چیشد؟ کرم اومد از بین رفت؟ اون وقتی که بوید با سارا رفتن دنبال راه فرار شب چادر زدن چی داشت چادرشون هل میداد؟ اون وقتی که بوید رفت تو درخت رفت تو چاه اون دختره اومد طناب انداخت براش رفت با اینکه بعد یک فصل این اتفاق افتاد اینا چیزای مطرح کردن موندن تو جواب یا اون یارو که اسیر بود چیشد کی بود اگر هیولا بود چرا بوید نخورد؟ اون وقتی که آنتن ساختن ارتباط برقرار کنند چرا یهو طوفان شد؟ چرا درخت ها تکون میخورن؟ چرا فصل هاشون اینقدر طولانی هستش؟ جریان درخت بطری چیشد؟ اون بچه ها که گیتار زدن چیشد؟ انگشتر بوید چجوری در اومد باز غیب شد؟ قسمت اول فصل ۴ کت زرده وقتی پدر اون بچه رو کشت یکی دیگه همونجا بود دخترش همونجا بود چرا نگفت کت زرده بابام خفه کرد؟ این جریان تشنج چیشد؟ الانم که دارن طبق کتاب داستانی پیش میرن که تو ون داشتن میخوندن جریان سیم برقا چیشد وقتی کندن خونده ریخت رو سرشون به هیجان وصل نبود؟ سوال تو سوال نمیتونم جمع بکنن اگه همینجور پیش بره بخواد بره فصل بعدی نمره سریال میاد زیر ۵ چون مخاطب خسته میشه ۵۰دقیقه سریاله ۴۹دقیقه سس شعر فیلم هندی رد کرده این
با احترام کامل برو پلنگ صورتیتو ببین بچه جون 97 درصد چیزایی ک گفتی تو فیلم جواب داده😂
نظر حاوی اسپویل میباشد
اون بچه ها ،بچه های همون هیولاهاست. قراردادشون همین بوده بچع هاشونو میکشن بجاش خدشون هیجوقت نمیمیرن
فاطمه حسن رستمی (فاطیما) یک خانم اصالتا ایرانی و بچه تهرانه . از تهران میره کانادا . خانم پگاه غفوری بازیگر و آهنگساز و خواننده که تا کنون چند تا فیلم را هم کارگردانی کرده است . مدل برای چند تا برند لباس ورزشی و عینک هم بوده . مربی شنا و ژیمناستیک هم هست . خلاصه پرچم تهران بالاست . فیلمها: One Must Wash Eyes (۲۰۲۴) – نقش: سحر جبلی سریالها: FROM (۲۰۲۲ تاکنون) – نقش: فاطمه حسن رستمی ( فاطیما )
وای چوب پرچمت رفت تو چشم ما...چه افتخار گسترده ای نصیبتون شده خخ
ببخشید عذرخواهی می کنم از اینکه چوب پرچم رفت تو چشمتون ، معمولا چوب جاهای دیگه ای فرو می رفت .
الان هرچی تا قبل این معما ساختن به کنار سوال اینه اون حلقه از کجا اومده بعد چطور محو شد؟! چی دیگه داره مسخره میشه.
بازم یه قسمت دیگه که هفت روز منتظرش بودم و نه چیزی توضیح داد نه هیجانی داشت کل این قسمت ۴ دیالوگ بود فقط
چهار فصل گذشته ولی هنوز سریال به هیچکدوم از سوالای فصلای قبل جواب نداده و تازه داره سوالای بیشتری برای مخاطب درست میکنه اگه همینجوری پیش بره کصشعره خیلی دلم میخواد بدونم قرار برای همه اینا چه جوابی بدن
چرا الان سریال خیلی روشنتر شده شاید شما نمیفهمید
اره داداش الان که روشن شده و ما نمیفهمیم میشه بگی از فصل یک تا الان دقیقا جواب کدوم سوالا رو گرفتیم ؟
خب بگو ما هم بفهمیم
خب بگو ما هم بفهمیم
اون جنازه که رندال تو خرابه های خونه قبلی جولی اینا دید کی بود؟
یکی از اون افرادی که با اتوبوس اومده بود، رفت به جیم کمک کنه که زیر آوار با جیم موند فصل قبل
جنازه اون مرده ک قبلا توی باری ک جید الان زندگی میکنه کار میکرده
یکی ازون زانبیا بود زیر آوار گیر کرده بود
وقتی خونه خراب شد واسه نجات تابیتا رفته بودن اونجا گیر افتادن و شب اون موجودا بهشون حمله کردن
کل این فصل شده چصناله های فاطیما و توضیح دادن شهر برای سوفیا این وسطا در حد یکی دو دقیقه هم اتفاق مهم میوفته:///
دوستان آخر فصل سوم چی شد؟ یادم نیس حال ندارم دوباره ببینم🙂😂💔
فاطیما اسمایلو به دنیا اورد 🥲
بچه ها اون قسمت که ایتن و مادر و خواهرش تو خونشون بودن یهو از اشپزخونه صدا میاد کابینتا باز و بسته میشن ظرف غذا میفته ، اینجارو نفهمیدم روح بود چی بود ؟ کسی فهمید بگه لطفا
این فیلم رو فقط باید همینجوری دید دنبال علت و معلول هم نگرد الان فصل 4 هستیم دریغ از جواب یک معما
این یکی از اون سوالایی هستش که همینجوری بی دلیل و خیلی اتفاقی برای بیننده ها طرح میکنن. حالا چه زمانی بهش پاسخ میدن خدا میدونه. البته اگه بهش جواب بدن
دوستان jill green کیه؟ تو پایانِ قسمت آخر فصل ۳
سلام وقتتون بخیر من نه تحلیلرگر هستم نه چیزی یک فرد عادی ولی واقعا برام سوال هستش وقتی درخت وسط جاده هستش شاید برای اینکه نفرین از بین بره باید یک نفر از اون درخت وسط جاده رد بشه بره پارسال فصل ۴که تموم شدش میگفتن اینا تصادف کردن رفتن تو کما مثل سریال های مشابه که الان اسموشون خاطرم نیستش یا در دنیایه دیگری رفتن دارن امتحان پس میدن ولی درکل کلا منطقی نیستش چون وقتی اون زنه برگشت از فانوس داخل یک بیمارستان به هوش اومد که به مادرش زنگ زد گفتن معلوم نیست کجا هستش که این تئوری کلا اشتباه هستش من ۲تا نظریه دارم تیکه اول سریال قسمت اول که خواهر بردار ها داخل کمپ داشتن داستان تعریف میکردن در مورد هیولا ها و برکه اشک یا دریاچه اشک بودش که وقتی همون پسر بچه کمپ چپ کرد و چوب تو پاش بود گفت خوابه دریاچه اشک دیده که تو فصل جدید وقتی باباش کت زرده گرفت کشت اومد بهش گفت دریاچه اشک پیدا کن و نظریه دیگه هم این هستش که یکنفر از اون افراد که درخت رو در جاده میبینن یا باید جا به جاش کنن یا آتیش بزنن یا ازش رد بشن برن تا طلسم از بین بره سرتون بدرد نیارم قسمت اول فصل۵ اسماشون نمیدونم بابای پسره کت زرده گرفت کشت ولی دخترش یا یک زن دیگه ای همونجا بود دید کشتش کت زرده که فرار کرد و هیچ خبری نشد نمیدونم
راستش 5 فصل نیست بلکه 4 فصله. درضمن نظریه نه ، باید بگی تئوری. ولی درکل تئوری خوبی ارائه دادی من باهات موافقم. تو از اونایی که فاز تحلیلگر برداشتن خیلی بهتر فیلم رو درک کردی. یکم اگه بری پایین یکی کامنت گذاشته ، در مورد همه چیز نظر داد به جز داستان سریال و محتویاتش.
طلسم نمیشه آتش ژد .....یا جاباجا کرد اصول خاصی داره ،، طلسم بان داره
نظر حاوی اسپویل میباشد
برگام
فکرکنم مابین قسمتهایی از فصل سه یه فلش بکی زد وتوضیح درمورد جایگاه سنگها داد
این فصل تمومش میکنن چون بازیگر ها از هم خداحافظی کردند.
تمدید شده واسه فصل پنج انگاری ، گفتن فصل پنج فصل آخره دیگه
نظر حاوی اسپویل میباشد
خیلی داره اعصاب خورد کن میشه تو این فصل تمومش نکنن جواب سوالات رو ندن دیگه واقعا مسخره میشه
نظر حاوی اسپویل میباشد
پیرمرد کت زرد همون هستش که قبلاً با تلفن یا بی سیم با پدر خانواده صحبت می کرد و می گفت که نباید اون چاله را حفر کنه ، اون پیرمرد کت زرد با بقیه اون هیولاها فرق داشت چون می تونست روزها هم بیرون بیاد . تغییر شکل هم می داد ، ممکنه اون همون کسی باشه که روز اول در اون شهر قدیمی دهه ۵۰ میلادی با افراد اون شهر قرارداد شیطانی را بسته که در ازای قربانی کردن فرزندان خودشون ، عمر جاودانی پیدا کنند ، ولی همه را گول زده و همه را دچار یک نفرین شیطانی کرده که مردم اون شهر تبدیل به اون هیولاها شده اند
واقعا این سیزن خیلی مسخره و حوصله سر بر شده رسما 4 سیزنش رو دیدیم اما هنوز به هیچ جوابی نرسیدیم
فرام این فصل کلا ۴۵ دقیقه چرت ۱ دقیقه آخر مهم همین
چرا هر قسمت داره بدترو بدتر میشه؟
نظر حاوی اسپویل میباشد
خیلی خوب گفتی دقیقا این فصل هی داره سرنخ میده انگار اینایی که غر میزنن اصلا فن فرام نیستن و حتی با روند سریال هم آشنایی ندارن اسید یه نوع دراگه الکل نیست ال اس دیه ماش هم فقط دژاوو نیست ظرفیت مغزو گسترش میده به آگاهی میرسی مثلا اگه الان مغزت 3% به گفته فیلم لوسی ماش شاید بکنه 40% که خیلی زیاده
میگن کارگردانش میگفته نمیدونستم این همه مخاطب قرار نگاش کنن حالا نمیدونم چطوری تموم کنم سریالو
😆😂
بچه ها من اشتراک خریدم ولی دوباره میزنه باید اشتراک خرید باید چیکار کنم ؟
اشتراک شما فعال شده و قابل استفاده می باشد در صورت عدم نمایش صحیح روزهای باقیمانده، یک بار از اکانت خود خارج و دوباره به آن وارد شوید
هر قسمت= تولید یه سوال دیگه ای که معلوم نیست جوابش چیه، قسمت ۱ فصل ۱ با قسمت ۳ فصل ۴ هیچی فرقی نداره، نمیدونم یا پاسخش خیلی مسخرس گذاشتن برا قسمتای آخر یا واقعا دیگه بیش از ۴ فصل این سریال ارزش کش دادن نداره.
همه چی مشخص میشه عجله نداشته باش در ضمن برای فصل پنجم هم تایید شده
مهمترین معما تو قسمت آخر فصل 3 بهش جواب داده شد. جالبه نکته ای به این مهمی رو ندیدی. حتی جیم هم بخاطر اون مرد
محله ما ام شده شبیه from شبا یه سری موجودات عجیب غریب میریزن تو خیابونا 🗿🗿🗿
دمت گرم🤣🤣🤣
🤣🤣🤣حیف اینایی که تو محل ما میریزن
رییدمم🤣🤣
افرین قشنگ گفتی، کل شهر ما شبها موجودات عجیب و غریب میریزن بیرون
😂💔
نظر حاوی اسپویل میباشد
دمت گرم منتظر فکت هات هستم
عمرا بتونن تو ده قسمت این فصل رو هم جمع کنن..
خوبه ولی از فصل سوم نتونستن موضوع رو جمع کنن ولی در کل تو ژانر خودش ارزش دیدن داره
احساس میکنم دیگه داره زیادی کِش میده سریالو
دیگه اون هیجان و جذابیت رو نداره
فصل ۴ خیلی بیخود شده
سریال واقعا شاهکاریه ولی یه جاهایی اعصابت خورد میشه و سریع دوست داری بفهمی قسمت بعدی چی میشه؟
فصل 4 یجوریه که انگار نویسنده داستان ایده هاش تموم شده و فقط داره الکی کشش میده تا ی فصل جور کنه...
موافقم
یکشنبه ها حدود ساعت ۱۲ تا ۱ ظهر معمولا آپلود میشه همه جا🤲
قسمت جدید از فصل ۴ کی میاد دقیقا؟
یکشنبه میاد برادر
سلام لطفا جواب بدین قسمت های جدید چندشنبه میاد و چه ساعتی ؟؟
درود دوست عزیز یکشنبه ها ساعت دقیقش مشخص نیست
چقدر دیر میاد هر یک سال و نیم یک فصلش میاد عالیه منتظرم وند قسمتش بیاد همه رو با هم ببینم
درود یکشنبه ها دوست گرامی
فقط اینکه هرهفته ی قسمت میاد اینش اذیت کنندس واقعا
ولی ای کاش زودتر بهمون سریال بگه که اون مرد کت زرد کبه که انقدر قدرت هاش زیادی هست. تو روز میتونه راه بره و تغیررشکل بده. کیه اخه از کجا اومده.
سریال بسیار عالی ای هستش بعد از مدت ها فصل چهارمش اومد قسمت اول فصل چهار آخرهاش پشماتون می ریزه نمی خوام اسپویل کنم توصیه می کنم برید ببینید با تشکر از تیم خوب بامابین
سریال محشریه، کاش تو این فصل جمع بشه
این فصل آخره
خود بازیگرای فیلم گفتن فصل پنج هم هست و فصل آخره
سلام و درود چند روز یک بار قسمت جدید آپلود میشه؟ منظور فصل ۴
درود هفتگی هستش دوست عزیز
قسمت ۱ فصل ۴ دقایق اخر پشم ریزونننن بود
سلام سریال باحالیه
دوبله میکنید
فایل دوبله منتشر بشه چشم میزاریم
🤯Just I can say wtf
قسمت دوم کی میاااادددد😭😭😭😭😭😭😭😭
یکشنبه هفته ی دیگه
فصل جدیدش لینکاش کار نمیکنه
درود دوست عزیز مشکل برطرف شد مجدد امتحان کنید
ایول.عالی هستی با مابین😍
قسمت اول فصل چهارم مشکل داره ارور ۴۰۳ میده، لطفا بررسی کنید
بررسی شد دوست عزیز مجدداً امتحان کنید
وای قسمت اول از فصل چهار شاهکار بود حتی یک لحظه هم برای دیدن این سریال تردید نکنید
هر هفته میاد؟ یا هر روز؟
هفتگیه
بلاخره اومد لعنتی 😀
سلام فصل چهار قراره هر هفته یک قسمت بیاد یا باهم اومده چطوریاس؟؟
سلام. هفتگیه.
دمتون گرم❤️❤️
سلام فصل چهار را قرار نمیدید؟
فصل 4 آمده
حالا که امروز ۲۷ فروردین به خدا خدا ابنترنت درست سد و دیگه ملی نیست بی صبرانه منتظر فصل جدسد سریال فرام هستم😍😍
چی میزنی؟
کجا وصل شده دوست عزیز شما به خدا وصلی؟
مگه اینترنتا باز شده؟
3 روز دیگه😆🫥
لطفاً فصل 4 رو هم منتشر کنید
منتشر بشه، چشم
درود. برای بنده که سریال هایی با فضا و اتمسفر مشابه دیده ام این سریال چندان جذبم نکرد به دلایل زیر: بعضی بازیگرا بازی های خوبی ارائه نمیدن و باورپذیر نیست، اغراق زیاد و حس مصنوعی و واکنش های غیرطبییعی به عبارتی تهدید و ترس جدی حس نمیشه. شخصیت ها کارهایی میکنن که فقط برای جلو بردن داستانه و برخواسته از جنس کاارکترشون نیست. شخصیت پردازی قوی روی هر کاراکتر صورت نگرفته این باعث میشه مخاطب نتونه خودش رو جای اونها بذاره و باور کنه نقش رو. هیولاها خوب طراحی و پرداخته نشدن و اجرای قوی ندارن بنابراین ترس به جای ترس روانی و عمیق بیشتر فانتزی و سطحیه. این سریال معمای روی معما میذاره و دائم شما رو با نمادها و این و اون رو دنبال کردن سرگرم میکنه و کش میده و حس میکنی فقط داستان داره جلو میره و بعد فصل 3 هیچ بخش تاریک قضیه برات روشن نشده.مثل سریال های دیگه تعلیق هوشمندانه و دقیق نداره.طراحی نور، میزانسن، فیلمبرداری و ریتم در حد یک تولید تلویزیونی ساده هست و برای کسانی که فیلم و سریال های قوی دیدن احتمالا خوش نیاد...من که از فصل 3 دستی سریال رو جلو میبردم تا زودتر تموم شه قسمت بعدی شروع شه و از شرش خلاص شم :-) به هر صورت فیلم و سریال سلیقه ایه و شاید برخی دوستان خوششون بیاد. موفق باشیدو
سلام اگه امکانش هست اون سریال هایی که میگی فضا و اتمسفر مشابه دارنو معرفی کن اگه ندیده باشم ببینم
و اینکه 3 فصل فقط هی سوال جدید برای بیننده های سریال اضافه کرد و به هیچ سوالی جواب نداد کل سریال 3 قسمت رو موضوع اصلی کار میکنه بقیش میره توی حاشیه آخر این سریال کنسل میشه و کلی سوال بی جواب میمونه
ممنون از مسعود فراستی عزیز
درود. کیفیت ۱۰۸۰ قسمت ده از فصلهای یک و دو وقتی دانلود کامل میشه پخش نمیشه.انگار فایل ایراد داره.
درود، بررسی شد و فایلها مشکلی نداشتن
تواین شرایط میدونیم ب شدت سخته تهیه فیلما فقط اگگذاشتید بدون سانسور بزارید حتما
سلام خسته نباشید با توجه به اینکه فصل جدید سریال ۱۹ آپریل (april) میاد میتونید له خاطر قطعی اینترنت ترجمهاش کنید و بزارید خیلی ممنون از سایت خوبتون❤️
درود دوست عزیز... نگران نباشید قرار میگیره
فصل جدید اومده ؟
هنوز نه دوست عزیز... به احتمال زیاد بعد عید
سلام فصل جدید دقیقا ۲۶ روز دیگه میاد
سلام و خسته نباشید به تیم خوب بامابین مشخص شد فصل ۴ چه تاریخی میاد؟
سلام لطفاً اگه میدونید بگید فصل جدید چه تاریخی منتشر میشه
درود، دقیق نمیدونم، احتمالاً بعد از عید
سریال همین سبکی دیگه نیست؟ اگه هست ممنون میشم بگید
seriale lost
عالیارزش دیدن داره
شک نکن بهترینه
سلام و خسته نباشید به ادمین های عزیز بامابین تاریخ انتشار فصل چهار مشخص شد؟
سلام خسته نباشید ببخشید معلوم شد فصل 4 کی میاد
عالی یکی از شاهکار های سینما هستش واقعا قشنگه
سلام خیلی ممنون واسه سایت خوبتون فصل چهارم کی میادش؟
درود... پیشبینی شده که ممکنه پخش رسمی به تابستان یا پاییز ۲۰۲۶ موکول شود، هرچند که هنوز تاریخ دقیقی از MGM+ اعلام نشده.
خوش ب حال کسایی ک ندیدن ینی واقعا وجود داره کسی اینو ندیده باشه
سلام فصل ۴ کی میاد
سلام. اوایل یا اواسط 2026
سلام ممنون از سایت بامابین عالی هستین
سلام وقت بخیر فصل ۴ کی میاد
درود، تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده.
سلام فصل اول کیفیت ۱۰۸۰ نداره، چرا قرار نگرفته؟
درود، اضافه شد.
خدایش درجه یکه کاش کاش فقط وقتی سریال تموم میشد باهاش آشنا میشدم
انتظار داشتم فصل سه بیاد کم کم جواب سوالارو بده و خیلی از مکالمات اطلاعات راجب اتفاقات بدن، ولی هرچی جلوتر میره داستان پیچیده تر میشه احتمالا دوسه فصل دیگه قراره داشته باشه و در کل سریال قشنگ و فوق العاده سرگرم کننده و هیجانی و قشنگیه فقط چند قسمت آخر و نویسنده بدجوری داره کشش میده ولی بازهم دیدنش واقعا لذت داره و انتظار برای دیدن قسمت بعدی همیشه بوده و امیدوار به پایان زیبا و منطقی داستان هستیم و تو سبک معمایی و ترسناک پیشنهاد میشه .
سلام.عالی بود.سپاسگزارم فصل 4کی منتشر میشه؟
سلام و درود سال 2026
دوستان عزیز و خوب🌹💢🌲♥️ اگر دنبال یک سریال هیجان انگیز معمایی با چاشنی ترسناک هستید، این اثر دقیقا خوراک شماست. اصلا در دیدنش شک نکنید. برای دیدنش نیز حتما شب را انتخاب کنید، با فضایی تاریک و البته با استفاده از هدفون یا هندزفری. لحظه به لحظه و سکانس به سکانس، ترس و هیجان، شما را رها نخواهد ساخت!!!! این سریال، اقتباسی است ازدو سریال: Wayward Pines 2015 و نیز Midnight Mass 2021 که هر سه، حال و هوای یکسان و در فضایی تقریبا مشابه، روایت می شوند، ولی این سریال، یک سرو گردن از دو سریال فوق، بالاتر ایستاده است. برای تجربه آدرنالین ترس و هیجان، این سریال را از دست ندهید و در دیدنش شک نکنید. متاسفانه، زیاد در ایران دیده نشده است و جزو سریالهای آندرریتد می باشد، ولی شما کاربران فردا دانلود، حتما این اثر را تماشا کنید و یقین بدانید پشیمان نمی شوید. امیدوارم فصل چهارم نیز به مانند فصول قبلی، شاهکار باشد. 8/10 ارادتمند تک تک شما هنردوستان سینمایی: مورفیوس 🍀❇️🌟🌸💕💐✨🌠🌹💢🌲🌿🌼🍁💞💖🍀🌲🌿💟🌸🍾🍷
چه جالب اصلا فکر نمیکردم از میدنایت مس الهام گرفته باشه. به نظرم یه جورایی حس و حال under the dome رو هم میداد برام.
سریال midnight mass چند ماه قبل از from پخش شد، چجوری میتونستن ازش الهام بگیرن ؟
.عالیییییی
سریال خوبیه اما بهتر بزارید تمام شده بعد همه را ببینید
سلام خسته نباشید ببخشید فصل دوم قسمت اول چرا هیچ کدوم از کیفیتها زیرنویس فارسی نداره؟
سلام و سلامت باشید. تمام کیفیتها زیرنویس فارسی چسبیده دارن، فقط گاهی اوقات تو بعضی پلیرها، زیرنویس انگلیسی به عنوان زیرنویس اول نمایش داده میشه. در این مواقع، کافیه از قسمت تنظیمات زیرنویس، زیرنویس فارسی رو انتخاب کنید.
عالیه
ببخشید لطفا حتما بهم جواب بدید ایا از خارج از کشور هم میتونن فیلم و سریال ببینن چون با فیلترشکن هم پخش میشه؟ بعدش چرا share نذاشتید؟؟؟؟
سلام دوست عزیز. بله، از خارج کشور هم به راحتی می تونید فیلم و سریال دانلود یا تماشا کنید.
لیست های کاربران
آثار پیشنهادی
تا کی باید صبر کنیم برای فصل بعدی😭 حساس ترین جای ممکن این فصل تموم شددددد