مرورگر شما به‌روز نیست یا JavaScript در آن غیرفعال است.

لطفا از آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم (Chrome) استفاده کنید.
آدم اسکات در فیلم “Double Booked” با بازیگران مطرح هالیوود در اولین تجربه کارگردانی خود!

آدم اسکات در فیلم “Double Booked” با بازیگران مطرح هالیوود در اولین تجربه کارگردانی خود!

آدام اسکات (بازیگر سریال severance) قراره در اولین فیلم بلند خودش به عنوان کارگردان، در کنار بازیگرهایی مثل استرلینگ کی براون، زازی بیتس و الکساندرا داداریو هنرنمایی کنه.

کمپانی Protagonist Pictures قراره فروش بین‌المللی این فیلم رو با همکاری گروه فیلم‌های مستقل UTA و CAA که حق پخش آمریکای شمالی رو برعهده دارن، راه بندازه.

داستان “Double Booked” در مورد یه نویسنده موفق کتاب‌های خودیاری (با بازی اسکات) و همسر باردارش (با بازی بیتس) هستش که برای گذروندن یه آخر هفته‌ی رمانتیک به یه کلبه‌ی دنج می‌رن. اما وقتی می‌رسن متوجه میشن زوج دیگه‌ای (با بازی براون و داداریو) قبلا اونجا رو رزرو کردن. با نزدیک شدن یه کولاک شدید، مجبور میشن شب رو با هم بگذرونن و یه اشتباه ساده‌ به یه مبارزه‌ی فریبنده‌ی وحشتناک با عواقب مرگبار تبدیل می‌شه.

نویسندگی این پروژه رو دیوید لویینسون برعهده داره و تهیه‌کنندگیش رو هم آدام گودمن و مت اسکیئنا برای Dichotomy Creative Group و آدام اسکات و نائومی اسکات برای Great Scott Productions انجام میدن.

دیو بیشاپ، مدیرعامل کمپانی Protagonist در این باره گفته: “Double Booked یه فیلم هیجان انگیز انتقامی مهیج و پر از پیچ و خمه که با هر سکانس، هیجان رو بیشتر می‌کنه. آدام یه گروه بازیگری فوق‌العاده رو برای جان بخشیدن به دیدگاه خودش جمع کرده و نگاه جدیدش به یه ژانر محبوب، با مخاطبان سراسر دنیا ارتباط برقرار می‌کنه. این فیلم، یه کار فوق‌العاده در کنار مجموعه‌ی فیلم‌هایی که برای کن در نظر گرفتیم، به حساب میاد.”

اسکات هم اضافه کرده: “از همکاری با Protagonist و Dichotomy برای به تصویر کشیدن این فیلم هیجان انگیز جسورانه و تماشاگرپسند، فوق‌العاده هیجان‌زده‌م. سال‌ها بود دنبال یه پروژه برای کارگردانی می‌گشتم و Double Booked همه‌ی معیارها رو داشت. به همراه گروه بازیگری باورنکردنی‌مون، بی‌صبرانه منتظر ساختنش و به اشتراک گذاشتنش با دنیا هستم.”

ثبت‌دیدگاه