مرورگر شما به‌روز نیست یا JavaScript در آن غیرفعال است.

لطفا از آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم (Chrome) استفاده کنید.
تایلر ریک برمی‌گرده! به‌روزرسانی امیدوارکننده از Extraction 3

تایلر ریک برمی‌گرده! به‌روزرسانی امیدوارکننده از Extraction 3

به‌تازگی جو روسو، یکی از کارگردان‌های انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، در مصاحبه‌ای با GamesRadar+ تأیید کرد که داره فیلمنامه‌ی Extraction 3 رو می‌نویسه و به‌عنوان تهیه‌کننده هم با نتفلیکس همکاری می‌کنه. خبر خوب دیگه اینه که کریس همسورث هم قراره دوباره نقش تایلر ریک رو بازی کنه.

خب، بذارین با جزئیات بیشتر خوشحال‌تون کنم. روسو گفته: «فعلاً داریم روی فیلمنامه کار می‌کنیم و داریم برنامه‌های کاری کریس رو هماهنگ می‌کنیم. سم هارگریو هم دوباره کارگردانی رو برعهده داره.»

چیزی که Extraction رو خاص می‌کنه اینه که تایلر ریک یه شخصیت عمیق و پُر از احساسه. روسو در این‌باره گفته: «به‌نظر من داستان جذابی برای تعریف کردن درباره‌ی گذشته‌ی اون و رابطه‌ش با خشونت وجود داره. رابطه‌ی اون با خشونت بر پایه‌ی تنفر از خود و حس گناه بنا شده، که به نظرم باعث میشه شخصیتش خیلی پُر لایه باشه و بتونیم داستان‌های بیشتری درباره‌ش تعریف کنیم.»

تیم Extraction 2 چه کسانی بودن؟

سم هارگریو کارگردانی Extraction 2 رو برعهده داشت و فیلمنامه هم مثل قسمت اول، کار جو روسو بود. تو این فیلم که سال ۲۰۲۳ اکران شد، بازیگرانی مثل گلشیفته فراهانی، تورنیکه گوگريچيانی، دانیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی و اولگا کوریلنکو هم حضور داشتن. تهیه‌کنندگی این فیلم هم برعهده‌ی برادران روسو از طریق کمپانی AGBO و با همکاری همسورث بود. Extraction 2 نسبت به قسمت اول با استقبال بهتری از طرف منتقدان و تماشاچی‌ها روبه‌رو شد و تونست امتیاز ۷۹ درصد رو تو سایت Rotten Tomatoes کسب کنه.

حالا با این به‌روزرسانی‌های امیدوارکننده، هواداران Extraction می‌تونن منتظر یه فیلم اکشن هیجان‌انگیز دیگه با بازی کریس همسورث باشن. راستی، اگه دو قسمت اول رو ندیدین، وقت رو از دست ندین و برین سراغشون تا آماده‌ی دیدن Extraction 3 باشین!

ثبت‌دیدگاه