مرورگر شما به‌روز نیست یا JavaScript در آن غیرفعال است.

لطفا از آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم (Chrome) استفاده کنید.
دو سریال اسپین‌آف ویچر ظاهراً توسط نتفلیکس کنسل شدند!

دو سریال اسپین‌آف ویچر ظاهراً توسط نتفلیکس کنسل شدند!

طبق گزارش وبسایت What’s On Netflix، غول استریم نتفلیکس به نظر می‌رسه دو تا از سریال‌های اسپین‌آف برنامه‌ریزی‌شده‌ی «ویچر» (The Witcher) رو کنسل کرده. این دو سریال شامل مجموعه‌ی پیش‌درآمدِ مدت‌ها در شایعه‌، The Rats و یک اسپین‌آف بدون عنوان مناسب برای کودکان میشه. این خبر در حالی منتشر می‌شه که فیلمبرداری فصل چهارم سریال ویچر به تازگی با حضور لیام همسورث، ستاره‌ی «بازی‌های عطش» (The Hunger Games)، در نقش گرالت آغاز شده.

مجموعه‌ی «The Rats» قرار بود با بازی دولف لاندگرن، بن رادکلیف، کریستل الوین، فابیان مک‌کالم، آگی کی آدامز، ژولیت الکساندرا، کانر کرافورد، مورگان سانتو و استیو مارک ساخته بشه. شخصیت‌های اصلی این مجموعه در واقع در پایان فصل سوم ویچر معرفی شدن. اون‌ها گروهی از خلافکارای جوان بودن که به خاطر جنگ مجبور به روی آوردن به جرم و جنایت شده بودن.

پایان ویچر با فصل پنجم

پیش از پخش فصل چهارم ویچر، نتفلیکس تأیید کرد که سریال اصلی با فصل پنجم به کار خودش پایان می‌ده. در این فصل هم لیام همسورث نقش گرالت رو برعهده داره. سریال ویچر بر اساس داستان‌ها و رمان‌های آندره ساپکوفسکی ساخته شده و لورن اشمیت هیسریچ سازنده و سرپرست نویسنده‌ی اون بوده. با وجود خروج هنری کویل، در دو فصل پایانی همچنان شاهد حضور فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینفر از ونگربرگ و جوی بیتی در نقش جاسکیِر خواهیم بود.

ثبت‌دیدگاه