مرورگر شما به‌روز نیست یا JavaScript در آن غیرفعال است.

لطفا از آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم (Chrome) استفاده کنید.
مراسم مت گالا ۲۰۲۴: شکوفه دادن دوباره مد با ستارگان + عکس!

مراسم مت گالا ۲۰۲۴: شکوفه دادن دوباره مد با ستارگان + عکس!

مُد دوستان عزیز، بالاخره رسیدیم به مهم‌ترین شب دنیای مد! فرش قرمز مت گالای ۲۰۲۴ رسماً در موزه هنر متروپولیتن نیویورک پهن شد.

نمایشگاه امسال با عنوان «دیوهای خفته: بیداری دوباره مد» (Sleeping Beauties: Reawakening Fashion)، به بررسی این موضوع می‌پردازه که چطور تکنولوژی می‌تونه به لباس‌های قدیمی و آسیب‌پذیری که دیگه قابل پوشیدن نیستن، جان دوباره ببخشه.

دیشب، مهمون‌ها با لباس‌هایی که با تم «باغ زمان» (The Garden of Time) هماهنگ شده‌اند، از پله‌های معروف موزه بالا رفتن و شما می‌تونین کل این شکوفایی مد رو دنبال کنید.

این تم جالب از داستانی به قلم جی.جی. بالارد (J. G. Ballard) الهام گرفته شده. داستان در مورد کنتیه که برای فرار از دست یه جمعیت خشمگین که به سمت قصرش میان، یک گل سرخ از باغش می‌چینه تا زمان رو متوقف کنه، تا جایی که دیگه گلی باقی نمونه. با در نظر گرفتن حس و حال آخرالزمانی داستان و تأکید نمایشگاه روی پیوند قدیم و جدید، فرش قرمز امسال پر از لباس‌هایی با طرح گل و برگ‌های طبیعی، استایل‌های الهام‌گرفته از دنیای تکنولوژی و شاید حتی یکی دو تا اشاره به دیوهای خفته شده بود!

این گالا که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بخش لباس موزه متروپولیتن برگزار شده، به خاطر لیست مهمان‌های فوق‌العاده محرمانه‌اش شهره هست. بد بانی، کریس همسورث، جنیفر لوپز و زندايا که به همراه آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، امسال میزبان‌های این مراسم هستن. بقیه مهمون‌های ویژه که شامل بهترین خواننده‌ها، بازیگرها، مدل‌ها، ورزشکارها و هنرمندان دنیا می‌شن، کم‌کم خودشون رو معرفی می‌کنن.

پایین‌تر می‌تونین گزیده‌ای از لباس‌های فرش قرمز مت گالای ۲۰۲۴ رو ببینین.

ثبت‌دیدگاه