مرورگر شما به‌روز نیست یا JavaScript در آن غیرفعال است.

لطفا از آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم (Chrome) استفاده کنید.
موجود جدیدی به نام مدوسا در آواتار ۳ معرفی می‌شود!

موجود جدیدی به نام مدوسا در آواتار ۳ معرفی می‌شود!

تصویر جدیدی از پشت صحنه‌ی آواتار ۳ به صورت آنلاین منتشر شده که موجود عظیم‌الجثه و جدیدی رو به نمایش می‌ذاره. جیمز کامرون، کارگردان این مجموعه فیلم‌های علمی-تخیلی موفق، تأیید کرده که دنباله‌ی بدون عنوان آواتار، شامل گونه‌های جدید زیادی از موجودات میشه. یکی از این موجودات وحشتناک، مدوسا نام داره.

آواتار ۳ میزبان موجودی شبیه به عروس دریایی غول پیکر به نام مدوسا

جیمز کامرون اخیراً اعلام کرده که موجودی به نام مدوسا برای اولین بار در آواتار ۳ روی پرده‌ی سینما ظاهر خواهد شد. همچنین احتمال داره این موجود در آواتار ۴ که برای اکران در سال ۲۰۲۹ برنامه‌ریزی شده، حضور پیدا کنه.

کامرون در پاریس، در نمایشگاهی با عنوان «هنر جیمز کامرون» با کانال یوتیوبی Konbini مصاحبه‌ای انجام داد. او در این نمایشگاه، ضمن به نمایش گذاشتن آثار هنری متعددی که در طول سال‌ها برای فیلم‌های خودش طراحی کرده، نسخه‌ی هنری مدوسا رو هم معرفی کرد.

کامرون با اشاره به موجود غول‌پیکر شبیه به عروس دریایی، گفت: «این موجود… و برخی از این ایده‌ها در واقع در آواتار ۳ و ۴ به نمایش درمیان، درسته؟ پس شاید اسپویل نباشه، ولی خب یه تیزره دیگه، درسته؟»

جالبه که بدونیم مدوسا در طرح اولیه‌ی آواتار ۲۰۰۹ (Avatar 2009) که با عنوان «پروژه‌ی ۸۸۰» شناخته می‌شد، حضور داشته. با این حال، این موجود در نسخه‌ی نهایی فیلم جایی نداشت.

عروس دریایی غول پیکر از آواتار ۱ حذف شده بود!

مدوسا در آواتار (۲۰۰۹) به عنوان یک عروس دریایی بسیار بزرگ پرنده توصیف شده بود که قرار بوده جیک سالی (که در نسخه اولیه نامش جاش بود) رو از کوه‌های شناور که تیم او در پاندورا اونجا مستقر بودن، بدزده.

در نهایت، جیک/جاش این موجود رو می‌کشته و به درون درختی پر از سر مار سقوط می‌کرد. در اینجا او با موجودات حیات وحشی که در نهایت در نسخه‌ی نهایی آواتار حضور داشتن، ارتباط برقرار می‌کرد.

هر دوی مدوسا و درخت مار از اولین آواتار حذف شدن. اما حالا انتظار می‌ره که مدوسا بخش مهمی از آواتار ۳ باشه و احتمالاً در چهارمین قسمت که شاهد پرش زمانی خواهیم بود هم حضور پیدا کنه.

تاریخ اکران آواتار ۳، ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ است. آماده دیدن این موجودات هیجان‌انگیز جدید و ماجراجویی‌های جیک سالی در پاندورا باشید!

ثبت‌دیدگاه